دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
«نگین ری»

حوزه/ ویژه‌برنامه «نگین ری» دوشنبه ۱۶ مهر، در شب میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی ساعت ۲۲ از حرم ایشان تقدیم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، «حضرت عبدالعظیم حسنی» در چهارم ربیع‌الثانی سال ۱۷۳هجری در شهر مدینه چشم به جهان گشود. ایشان فرزند عبدالله بن علی، از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) بود که نسبتش با چهار واسطه به آن حضرت می‌رسید.

خانم زینب برومند، تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نگین ری» بیان کرد: «حضرت عبدالعظیم» از دانشمندان شیعه و از راویان حدیث ائمه معصومین (ع) و نیز از چهره‌های بسیار محبوب و مورد اعتماد، نزد اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به شمار می‌رفت.

وی ادامه داد: این برنامه با هدف بررسی فضایل علمی و عملی حضرت عبدالعظیم حسنی زمینه‌های علمی آن بزرگوار را در علوم مختلف ازجمله حدیث، تفسیر و... بازگو می‌کند. همچنین روایت‌های اخلاق اجتماعی «حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)» از امامان معصوم، معرفی فعالیت‌های فرهنگی آستان مقدس و فضیلت زیارت «حضرت عبدالعظیم حسنی» از مباحث دیگر این برنامه است.

«نگین ری» با حضور آقای عرفانی معاون علمی و فرهنگی تولیت آستان حرم «حضرت عبدالعظیم حسنی» و حجت‌الاسلام حمید وحیدی به تهیه‌کنندگی زینب برومند و اجرای یاسر دعاگو دوشنبه ۱۶ مهر ساعت ۲۲ از حرم «حضرت عبدالعظیم حسنی» روانه آنتن رادیو ایران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha