دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
توزیع جهیزیه‌

حوزه/ به همت گروه خیریه الزهرا (س) آمل بخشی از لوازم ضروری زندگی زوج‌های نیازمند و کم توان مالی این شهرستان تامین وتحویل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، در اقدامی خیرخواهانه با حضور مسئولان شهرستان آمل، تعداد ۱۲ سری جهیزیه میان زوج‌های کم درآمد و نیازمند آملی توزیع شد.

مهین علیزاده، مدیر گروه جهادی الزهرا(س) شهرستان آمل گفت: ارزش هر سری جهیزیه با بیش از ۲۰ قلم کالا، حدود ۲۰۰ میلیون تومان بود که به همت خیران و مردم نیکوکار شهرستان تأمین شد.

وی افزود: در مجموع در این مرحله با کمک خیران حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جهیزیه برای زوج‌های نیازمند و کم توان مالی آمل تهیه شده است.

علیزاده، هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ زندگی ساده برگرفته از زندگی ائمه معصومین و کم کردن دغدغه زوج‌های کم توان مالی که به علت نداشتن منابع مالی و تأمین نشدن جهیزیه شروع زندگی آنها چندین سال به تاخیر افتاده است، اعلام کرد.

مدیر گروه جهادی الزهرا(س) شهرستان آمل یادآور شد: با کمک نیکوکاران این گروه خیریه در چند سال گذشته بیش از ۲۰۰ سری کم جهیزیه به زوج‌های نیازمند آملی تحویل و راهی خانه‌های بخت شدند.

علیزاده اضافه کرد: اولویت نخست تامین جهیزیه توسط گروه جهادی به زوج‌های نیازمند روستایی است که پس از تکمیل شدن جهیزیه‌ها دریک مناسبت خاص تقویمی تحویل زوج‌ها می‌شود.

این اقدام گروه جهادی الزهرا (س) آمل، خوشحالی بسیاری از خانواده‌ها و زوج‌های جوان آملی در انتظار تامین جهیزیه را فراهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha