دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
جمالی

حوزه/ مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر از اعطای جهیزیه به دانشجویان مزدوج خبر داد و ابراز داشت: ۱۲۰ جهیزیه برای دانشجویان استان اهدا شده است که ارزش هر کدام ۱۵۰ میلیون تومان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا جمالی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها در راستای توسعه و تعمیق آگاهی ها و توانمندی‌های دانشگاهیان و تبیین ارزش های اسلامی فعالیت دارد.

وی افزود: رشد اخلاقی و تقویت سند اسلامی دانشگاهیان و هدایت و نظارت تشکل های دانشجویی، تبیین مسائل سیاسی دانشجویی با گفتمان ها و کرسی های آزاداندیشی و برنامه ریزی با تدوین مقالات و پایان نامه ها از دیگر رسالت این نهاد است.

حجت الاسلام جمالی بیان داشت: دفتر نهاد رهبری هم باید امام جماعت باشد در برنامه ریزی های معرفتی، و هم وظیفه تایید و عدم تایید مجموعه دانشگاهیان را برعهده دارد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ازدواج دانشجویی گفت: اعطای وام ۱۵۰ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی با هماهنگی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تهیه خوابگاه متاهلی، برگزلری جشن های دانشجویی، اعزام به سفر مشهد به صورت رایگان برای متاهلین، اعطای وام های فرزندآوری در طرح دوردانه، اعطای وام‌های ۳۰ و ۱۰ تومانی و برگزاری کارگاه ازدواج موفق برای دانشجویان مجرد از جمله فعالیت ها بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح همسان گزینی گفت: این طرح از سال گذشته آغاز شد و در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در حال حاضر سه مشاور و یک کارشناس وجود دارد.

حجت‌الاسلام جمالی گفت: دانشگاه آزاد اولین دانشگاهی در بوشهر است که دفتر همسان گزینی را افتتاح کرد و دانشجویان از طریق ثبت نام در سایت یک سری فرم های روان شناسی را پر می کنند و بارگذاری می نمایند. سپس بعد از راستی آزمایی، فرد مورد نظر به پیش مشاوران می رود و سپس برای مراحل بعدی وارد پروسه آشنایی می شود.

وی از اعطای جهیزیه به دانشجویان مزدوج خبر داد و ابراز داشت: ۱۲۰ جهیزیه برای دانشجویان استان اهدا شده است که ارزش هر کدام ۱۵۰ میلیون تومان می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha