دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
یونس باربرز

حوزه/ فرماندار شهرستان دیر گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است و مردم روز به روز بیشتر به این نیرو اعتماد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر ظهر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیر با تبریک هفته فراجا، اظهار داشت: زحمات نیروی انتظامی در شهرستان دیر قابل تحسین است و امیدواریم که در راه خدمت به مردم روز به روز بهتر بدرخشند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در سطح کشور مجاهدت های فراوانی دارد و روزی نیست که شاهد پرپر شدن نیروهای انتظامی و مرزبانی نباشیم، افزود: این عزیزان برای تأمین امنیت مردم روزانه جانشان را در طبق اخلاص می گذارند و شایسته قدردانی هستند.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به رضایت مردم از فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان، گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است و مردم روز به روز بیشتر به این نیرو اعتماد می‌کنند.

وی با اعلام اینکه در شهرستان دیر هم افزایی خوبی در شورای تامین وجود دارد، عنوان کرد: امیدواریم با این هم افزایی، امنیت و نظم و انضباط شهرستان که شرایط مطلوبی دارد، بهتر هم شود.

باربرز با اشاره به عملیات وعده صادق ۲، خاطرنشان کرد: این عملیات غرورآفرین اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشید.

وی برگزاری نمازجمعه نصر را مکمل عملیات وعده صادق ۲ دانست و یادآور شد: دشمنان ما در مواقع خطر به پناهگاه می روند ولی رهبر ما در این مواقع خود را سپر مردم کرده و به صحنه می آید.

فرماندار شهرستان دیر عنوان کرد: امیدواریم غده سرطانی رژیم صهیونیستی زودتر از بین برود و فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha