دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
معاون اوقاف قم

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قم گفت: سازمان اوقاف جشنواره نشان ملی نیکوکاری را با هدف تجلیل از مراکز خیریه فعال در سطح کشور برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام عطاءالله جباری امروز و در نشست توجیهی – آموزشی موسسات خیریه فعال استان قم اظهار کرد: در سال‌های اخیر بخش «امور خیریه» سازمان اوقاف بیش از گذشته فعال شده و مرکزی با همین عنوان در سازمان شکل گرفته است.

وی افزود: بخشی از فعالیت اوقاف و موقوفات به خیرین مربوط می‌شود ولی این مسئله به شکل مدونی فعال نشده بود اما با تاسیس مرکز یاد شده، سازمان اوقاف رایزنی‌های گسترده‌ای با همه دستگاه‌های ذیربط از جمله بهزیستی، کمیته امداد، نیروی انتظامی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان امور اجتماعی داشته تا فعالیت‌های خیریه در همه مناطق کشور به صورتی بهتر و با همپوشانی بیشتری همراه شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه لازم است در مرحله نخست، مراکز و موسسات فعال خیریه شناسایی شوند گفت: بر این اساس جشنواره نشان نیکوکاری توسط سازمان اوقاف طراحی و اجرایی شده تا از مراکز فعال و برتر در حوزه‌های مختلف تقدیر شود.

وی ادامه داد: این نشان در سطح ملی به مراکز فعال اعطا می‌شود و چندین سازمان ملی در انتخاب موسسات خیریه برتر با سازمان اوقاف مشارکت می‌کنند.

حجت الاسلام جباری خاطرنشان کرد: نشست حاضر با حضور همکاران ستادی سازمان اوقاف برگزار شده تا هم مسائل مختلف در این زمینه تبیین شود و هم در مورد نشان ملی نیکوکاری و فرآیند ثبت نام و نحوه انتخاب موسسات هم فکری شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha