جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی

حوزه/ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مؤسس مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۲۵ ساله خانم جلالی، برای مدیریت جدید، خانم صیادی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در این جلسه ابتدا حجت الاسلام و المسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مؤسس مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۲۵ ساله خانم جلالی، برای مدیریت جدید، خانم صیادی آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به جریانات پیش آمده در غزه و لبنان نقش و جایگاه حوزه و تشکیل حکومت اسلامی توسط امام خمینی(ره) را حائز اهمیت دانست و افزود: امام خمینی(ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهید سید حسن نصرالله (رضوان الله علیه) دست پرورده مکتب امام صادق (ع) هستند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران ضمن تبریک میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)گفت: خانم جلالی با تلاش مستمر خود و تلاش در همه عرصه ها باعث تشکیل مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر به عنوان یک حوزه تراز، برای دیگر حوزه ها شدند.

وی در ادامه از تلاش ها خانم عباسی و حجت الاسلام قهرمان نژاد به عنوان مدیران مقطع سطح سه و چهار تشکر و قدردانی نمود و برای خانم صیادی، در سمت جدید مدیریت مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

در ادامه خانم دکتر جلالی با گزارشی از فعالیتهای خود در این ۲۵ سال، به بیان ویژگی ها و سوابق درخشان و موفقیت های خانم دکتر صیادی، دانش آموخته نخبه کوثر در عرصه علمی و پژوهشی پرداخت و توفیق ایشان در عرصه مدیریت را از خداوند خواستار شد.

لازم به ذکر است جلسه تکریم و معارفه مدیران مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر با حضور حجت الاسلام و المسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مؤسس مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر و حجت الاسلام کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران و حجت الاسلام روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس هیئت امنای مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر و جمعی از مسئولین، اعضای هیئت امنا ، مدیران و اساتید و طلاب برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha