جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
هلال بن علی

حوزه/در روزی که به نام یاوران وقف مزین شده بود، عطر دل‌ انگیز قدردانی از خدمت گزاران آستان اهل بیت (ع) فضای هتل ارم تهران را عطرآگین و از حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) و پنج امام زاده برتر سطح کشور تجلیل شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از کاشان؛ این همایش ملی که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، فرصتی مغتنم بود تا از زحمات خالصانه واقفان و امام زادگان برتر سراسر کشور قدردانی شود.

در میان نام‌ های درخشان این رویداد بزرگ، نام حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) به عنوان تنها نماینده ی استان اصفهان می‌درخشید.

این حرم مطهر که به واسطه ی فعالیت‌ های قرآنی، فرهنگی و رسانه‌ای خود، همواره پیش‌ قدم در خدمت‌ رسانی به جامعه است، به دلیل همراهی بی‌دریغ با سازمان اوقاف در برپایی موکب اربعین حسینی، مورد توجه ویژه قرار گرفت.

حضور پر رنگ حرم مطهر هلال بن علی (ع) در این همایش، نشانه‌ ی جایگاه والای این آستان مقدس در بین مراکز مذهبی کشور است.

همچنین فعالیت‌ های گسترده ی این حرم در حوزه‌ های مختلف فرهنگی و اجتماعی، نشان از تعهد عمیق خادمان آن به خدمت گزاری به مردم و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) دارد.

در این مراسم باشکوه، سید جواد تکیه، مدیر اجرایی حرم مطهر به نمایندگی از آستان مقدس، لوح تقدیر دریافت کرد .

این لوح، نماد قدردانی از زحمات شبانه‌ روزی خادمان حرم مطهر و پاسخی به تلاش‌ های بی‌وقفه آنان در راه اعتلای فرهنگ دینی بود.

بی‌شک، این تجلیل شایسته، انگیزه‌ای مضاعف برای خادمان حرم مطهر خواهد بود تا با جدیت بیشتری به فعالیت‌ های خود ادامه دهند و در راه خدمت به زائران و مجاوران این آستان مقدس، گام‌ های بلندتری بردارند.

شایان ذکر است؛ حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) تنها نامزد از سطح استان اصفهان بود که به دلیل فعالیت های قرآنی، فرهنگی، رسانه ای و برپایی موکب در ایام اربعین حسینی مورد تجلیل واقع شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha