جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سفر مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور ایثارگران به پیرانشهر

حوزه/ حجت الاسلام نیساری گفت: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان یادگاران دفاع مقدس هستند و نباید اجازه بدهیم این عزیزان به فراموشی سپرده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری در سفر به شهرستان پیرانشهر در راستای تکریم و دیدار با خانواده های معظم شهداء، همزمان با گرامیداشت ایام دفاع مقدس، از دو خانواده معزز شهید دیدار و با اهدای لوح سپاس از رشادت ها و فداکاری های شهداء و صبر و استقامت خانواده آنها تجلیل به عمل آوردند.

مشاور استاندار در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در ادامه در جلسه پیگیری مسائل و مشکلات خانواده‌های شهداء و ایثارگران شهرستان پیرانشهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، به تشریح ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران پرداخت و گفت: باید به خانواده شهدا که عزیزان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند و در فراق آن ها صبر و شکیبایی کرده و داغ شان را تحمل کردند به صورت درست و عادلانه امکانات ارائه شود.

وی به ارائه خدمات و امکانات به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بخصوص در حوزه های مختلف از جمله اشتغالزایی، تسهیلات مسکن، معیشت و تبدیل وضعیت فرزندان، آسان کاری در صدور معرفی نامه های مختلف پروانه کسب، واگذاری انشعابات تاکید کرد.

حجت الاسلام نیساری تصریح کرد: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان یادگاران دفاع مقدس هستند و نباید اجازه بدهیم این عزیزان به فراموشی سپرده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha