یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
تجدید پیمان با شهدا

حوزه/ حجت الاسلام میرزایی گفت: درس این شهدا برای امروز ما این است که نباید در برابر دشمن تسلیم شده و باج دهیم چرا که شهدای ما در 8 سال دفاع مقدس با دست خالی و حداقل امکانات تمام دشمنان خود و مستکبران عالم را وادار به پذیرش عظمت مردم ایران کردند و اکنون این کشور یک کشور مقتدر و موثر  و قدرتمند در معادلات بین المللی است و دشمنان روز به روز ضعیف تر شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام رضا میرزایی روز سه شنبه در جمع همکاران و اساتید این دانشگاه که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در مزار شهدای شهرستان ارومیه برگزار شد، با تاکید بر ضرورت گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: برگزاری چنین مراسماتی صرفا حضور در کنار مزار شهدا و تقدیر نمایشی نیست بلکه هدف اصلی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارزشهای دفاع مقدس و الگو گیری از آنها در انجام مسئولیت های محول شده به همه ما است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه تاکید کرد: هنگام حضور در کنار مزار شهدا باید به این نکته توجه کنیم که این انقلاب اسلامی برای شکل گیری و تثبیت و ادامه حیات و اقتدار روز افزون خود چه جوانان پاک و مخلصی را تقدیم کرده است.

وی افزود: جوانانی که در دفاع مقدس آسمانی شدند، مظهر فضایل الهی از قبیل اخلاق و معنویت و فداکاری و شجاعت و ایثارگری و پایمردی و استقامت در مسیر دفاع از حق بودند و با دستان خالی در برابر دنیای کفر و استکبار ایستادگی کردند و اجازه ندادند وجبی از این خاک مقدس از کشور جدا شود.

حجت الاسلام میرزایی گفت: اکنون ما مسئولیت سنگینی در دفاع از انقلاب اسلامی داریم و اگر به دلیل کم کاری ها و عافیت طلبی های ما آسیبی به این نظام مقدس برسد همه ما فردای قیامت در پیشگاه الهی و تمام شهدای از صدر اسلام تا کنون باید پاسخگو باشیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی ارومیه همچنین بیان داشت: درس این شهدا برای امروز ما این است که نباید در برابر دشمن تسلیم شده و باج دهیم چرا که شهدای ما در 8 سال دفاع مقدس با دست خالی و حداقل امکانات تمام دشمنان خود و مستکبران عالم را وادار به پذیرش عظمت مردم ایران کردند و اکنون این کشور یک کشور مقتدر و موثر و قدرتمند در معادلات بین المللی است و دشمنان روز به روز ضعیف تر شده اند. لذا باید با تمام توان از اقتدار کشور خود دفاع کرده در برابر دشمنان خود از اصول و ارزشهای الهی خود عقب نشینی نکند.

وی در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس زیبایی ها و شجاعت ها و شهامت هایی اتفاق افتاده که دیگر امروز بهانه ها را از بین برده است و عملا نمی شود و نمی توانیم و نمی گذارند و یا اینکه در فضای دیپلماتیک از دشمن بترسیم معنا ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha