سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
شورا

حوزه/ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: لباس پلیس لباس خدمت و حراست از امنیت مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در پیامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه حافظان نظم و امنیت در جامعه گفت: لباس پلیس لباس خدمت و حراست از امنیت مردم است و نیروهای خدوم انتظامی بارها برای تحقق این هدف مهم، جان خود را فدای مردم کرده‌اند.

وی با اشاره به شمار شهدای نیروی انتظامی، افزود: امنیت و آرامشی که هم اکنون در سطح جامعه وجود دارد، حاصل خون شهدا و مجاهدت این عزیزان است و مردم نیز به خوبی قدردان خدمات فرزندان خود در نیروی انتظامی هستند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان ابراز کرد: نیروی انتظامی برخاسته از دل مردم است و به همین دلیل علاوه بر وظایف ذاتی که به صورت سازمانی بر عهده آنان است، در بحران‌ها و مقاطع مختلف نیز به صورت داوطلبانه آماده خدمتگزاری به مردم بوده‌اند که این موضوع جای تشکر و قدردانی دارد.

حجت الاسلام غلامی از خدمات فرماندهی انتظامی استان لرستان به‌ویژه سردار یحیی الهی قدردانی کرد و یادآور شد: استان لرستان به یمن حضور اثر بخش و سازماندهی صحیح نیروی انتظامی و همچنین همراهی و مشارکت مردم، از امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود و مردم نیز قدردان خدمات ارزشمند آنها هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha