دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
رذ

حوزه/ فرماندهان انتظامی شهرستان های کاشان و آران وبیدگل به مناسبت هفته نیروی انتظامی باعضوخبرگان رهبری ، نماینده ولی فقیه درمنطقه و امام جمعه کاشان دیدارکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در این دیدار ضمن گرامی داشت شهدای انقلاب ،دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت و شهید رئیسی گفت :یاد وخاطره شهدای گلگون کفن نیروی انتظامی ،سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،سیدحسن نصرالله،شهیدنیلفروشان و شهدای جبهه مقاومت و 50هزار شهیدغزه را گرامی می داریم.

وی ضمن تبریک پیروزی عظیم سپاه پاسداران در حمله موشکی موفقیت آمیز به اسرائیل در پاسخ به جنایت های این رژیم گفت: از سپاه پاسدران خصوصا مقام معظم رهبری به خاطرا ین عملیات موفقیت آمیز و غرورآفرین قدردانی می کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان به اقامه نمازجمعه بسیارباشکوه نصربه امامت مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: حضور مقتدرانه رهبری در نماز نصر جمعه تهران وسخنرانی ایشان علیرغم تهدیدات دشمن علیه موجب دلگرمی نیروهای مقاومت و ناامیدی دشمنان شد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل نیز در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به دستاورد های نماز جمعه هفته گذشته با امامت رهبری اشاره و گفت: جمعه نصر نقطه عطفی برای ملت جهان بود .

وی افزود:خطبه عربی مقام معظم رهبری برای مسلمانان جهان علیرغم تهدیدات دشمن نقطه عطفی درتاریج جهان اسلام و برای ملت های آزاده جهان پیام های بسیار ارزشمند ومهمی را در برداشت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل به برخورداری مردم از پلیس من برای دریافت گذرنامه اشاره کرد و با بیان اینکه پایش های تصویری در سطح شهر با کمک شهرداری ها حضور پلیس راهور را کمتر کرده است گفت: اگر مردم به قانون احترام بگذارند خیلی ازمشکلات و جرم انگاری ها به خودی خود در جامعه برطرف می شود.

سرهنگ هاشم زاده با بیان اینکه پلیس علاوه برکار انتظامی و برخورد مجرمانه بحث قرآن و نهج البلاغه را نیز سرلوحه کارش قرار داده است گفت: نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل رتبه اول استانی و 7 نفر رتبه برتر کشوری را در قرائت و حفظ قرآن کسب کرده است، ضمن اینکه تاکنون بیش از 25 نفر حافظ قرآن را تربیت کرده است.

انتهای پیام./

دیدار فرماندهان انتظامی کاشان با عضو مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha