سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
آیین رو‌نمایی از کتاب معروف ترین شخصیت‌های الجزایر در تهران برگزار می‌شود

حوزه/ آیین رونمایی از کتاب «معروف ترین شخصیت‌های الجزایر» نوشته حجت الاسلام محمدرضا زائری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در الجزایر با حضور نویسنده به مناسبت هفتادمین سال آغاز انقلاب الجزایر، برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیین رونمایی از کتاب «معروف ترین شخصیت‌های الجزایر» نوشته حجت الاسلام محمدرضا زائری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در الجزایر با حضور نویسنده به مناسبت هفتادمین سال آغاز انقلاب الجزایر، برگزار می شود.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دکتر اسماعیل بقایی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و سخنگوی وزارت خارجه، دکتر حسن قشقاوی نماینده مجلس و رئیس گروه دوستی پارلمان ایران و الجزایر در خانه شعر و ادبیات در تهران، برگزار خواهد شد.

مراسم در روز چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰ در خانه شعر و ادبیات به آدرس تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خروجی کتابخانه ملی، بلوار دکتر حسن حبیبی، بلوار شهدای بانک مرکزی، برگزار می گردد.

کتاب «معروف‌ترین شخصیت‌های الجزایر» از انتشارات احیاء به بررسی زندگی و نقش‌آفرینی ۷۰ چهره شاخص تاریخ الجزایر می‌پردازد و تلاش می‌کند تا با معرفی این شخصیت‌ها، به عمق تاریخ و فرهنگ این کشور بپردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha