دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
ب

حوزه/ رئیس و کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: اگر آینده ای در مدیریت تراز اسلام و انقلاب و درافق چشم انداز گام دوم انقلاب اسلامی می خواهیم لازم است از پرورش فکری کودکان و نوجوانان غفلت نکنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس و کارشناس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با حضور در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان روز ملی کودک را به مدیر،مربیان و کودکان عضو کانون تبریک گفت.

در این دیدار با اشاره به شعار امسال کانون «برای کودکان،برای آینده» تصریح کرد: توجه خاص به کودکان امروز و رسیدگی به پرورش فکری آنان ، آینده درخشان و موثری را برای پیشرفت همه جانبه کشور می تواند رقم زند و اگر آینده ای در مدیریت تراز اسلام و انقلاب و درافق چشم انداز گام دوم انقلاب اسلامی می خواهیم لازم است از پرورش فکری کودکان و نوجوانان غفلت نکنیم .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان همچنین فریاد مرغک کانون را نماد آواز آزادگی و تظلم خواهی کودکان دانست و افزود: این مرغک در پرواز امروز صدای کودکان غزه وفلسطین و لبنان را دارد به جهان مخابره می کند تا اگر مجامع حقوق بشری گوش شنوایی داشته باشند خلاف حقوق کودکان عمل نکنند و حال آنکه دراین روزها تصویر قتل کودکان توسط رژیم کودک کش صهیونیسم اشکه ای همه ازادگان را در جهان جاری می سازد .

درپایان این دیدار حجت الاسلام بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان کتاب صعود چهل ساله و گام تمدن ساز را به رسم یادبود روز ملی کودک به خانم اصفهانیان مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هدیه دادند.

انتهای پیام./

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش مهمی در تربیت مناسب فرزندان دارد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش مهمی در تربیت مناسب فرزندان دارد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش مهمی در تربیت مناسب فرزندان دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha