دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
نشست اخلاقی

حوزه/ به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الهیه ساوه نشست تربیتی _اخلاق با حضور خانم رضاپوریان مدرس مدارس علمیه شهرستان ساوه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الهیه ساوه نشست تربیتی _اخلاق با حضور خانم رضاپوریان مدرس مدارس علمیه شهرستان ساوه برگزار گردید.

رضاپوریان در ابتدا اظهار داشت :امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دو غیبت دارد یکی غیبت صغری و دیگری غیبت کبری و هر کدام از این غیبت ها یک ظهوری دارند.

وی گفت : عده ای از علما میگویند ظهور صغری همین انقلاب اسلامی ایران است و این انقلاب زمینه ساز ظهور کبری می باشد و شیطان هم در این میان بیکار ننشسته و در پی دسیسه می باشد.

این استاد حوزه تاکید کرد :مهم‌ترین ویژگی غیبت کبری فرصتی برای رشد و شکوفایی شیعیان است و وجود چنین اعتقادی افزون بر امیدآفرینی در اجتماع مسلمین، سبب رشد فزاینده‌ باور و اعتقادات آنان می‌شود.

رضاپوریان اذعان داشت: این دسیسه ها است که باعث این شهادت ها می شود. ما نباید از این ترورها بترسیم و در همه حالات باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم که اگر در این مسیر قرار گرفتیم پیروز می شویم.

وی افزود :سید حسن نصرالله یک مکتب و یک راه بود نه یک شخص که با شهادت ایشان حزب الله بخواهد دچار ضعف و سستی شود.

رضاپوریان در پایان خاطرنشان ساخت:طلاب باید در شناختن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و ولی فقیه تلاش و کوشش کرده و ان شاء الله سعی کنند که از یاران واقعی آن حضرت باشند.

نشست تربیتی طلاب مدرسه علمیه الهیه شهرستان ساوه برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha