سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
نشست بصیرت‌افزایی اساتید حوزه علمیه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به اساتید حوزه علمیه گفت: مسئولیت تربیت طلاب حوزه های علمیه برعهده شما است و مردم به عمل و رفتار ما نگاه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرت‌افزایی اساتید حوزه علمیه اهواز بامحوریت تبیین مسائل روز باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به اساتید حوزه علمیه گفت: مسئولیت تربیت طلاب حوزه های علمیه برعهده شما است. باید بررسی کرد که علما در گذشته چه کارهایی انجام می دادند که شاگردان برجسته ای تربیت می کردند. تلاش باید بیشتر باشد تا هم خودمان رشد کنیم و هم بتوانیم دیگران را به رشد و تعالی برسانیم.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مردم و طلاب به عمل و رفتار ما نگاه می کنند، ادامه داد: استاد انقلابی تابع شایعات نیست. آنکه از سلاح هسته ای و نظامی دشمن قدرتمندتر است رسانه مستکبران است و جنگ روانی که علیه مردم ایران اسلامی ایجاد کردند که نباید فریب آنها را خورد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه "در انجام وظیفه نه تعلل می کنیم، نه شتابزده می شویم"، تأکید کرد: ایران اسلامی با برنامه ریزی پاسخی محکم و قدرتمند به جنایت های رژیم صهیونیستی داده تا درس عبرتی برای او حامیانش شود.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین بلادیان، مدیر حوزه علمیه خوزستان فضای امروز نیازمند بیشتر تبلیغ درخصوص مسائل روز جامعه به ویژه نسبت به محور مقاومت اسلامی است.

در این نشست، مدیر حوزه علمیه خوزستان، دبیر دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی حوزه علمیه قم در خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha