جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
رحیمی

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل در ۱۶ آبان ماه سال جاری در شهرستان سیروان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، محمد رحیمی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جلسه هماهنگی یادواره ۴۰۰ شهید ایل خزل اظهار کرد: این یادواره، برنامه‌ای ملی است و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری باشکوه آن، همکاری و مشارکت خواهند داشت. وی تشریح کرد: غیورمردان ایل خزل در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی برای دفاع از کیان کشور نشان دادند که لازم است در خصوص توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم این رشادت‌ها، یادواره با پیوست رسانه‌ای بسیار خوبی در سطح جامعه منعکس شود. رحیمی افزود: در این یادواره برنامه‌های جانبی مختلفی از جمله نمایشگاه کتاب، تئاتر، سرود، نمایشگاه صنایع دستی، برنامه‌های فرهنگی مختلف و... اندیشیده شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عنوان کرد: از ظرفیت‌های ایل خزل، بزرگان منطقه، سپاه پاسداران و دستگاه‌های اجرایی برای باشکوه برگزار کردن این یادواره استفاده می‌شود.
جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به نقش ایلات و عشایر در عرصه‌های مختلف، گفت: ایلات و عشایر از بزرگ‌ترین سرمایه‌های جمهوری اسلامی در تمام زمینه‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس، تولید و خودکفایی اقتصادی برای کشور بوده و هستند.
سردار قدرت الله کریمیان به رشادت‌های ایلات و عشایر استان در فتح میمک و دفاع از کیان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ایل خزل در فتح میمک و دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را خلق کرد که باید این حماسه و رشادت‌های رزمندگان برای الگوگیری جوانان، نسل به نسل منتقل شود؛ چراکه جوانان امروز تشنه فرهنگ ایثار و شهادت و حس وطن پرستی هستند.
جلسه هماهنگی یادواره ۴۰۰ شهید ایل خزل در محل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با حضور سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان، خسروی مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران، ستاد مردمی یادواره و دیگر مدیران استان برگزار شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha