جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
سردار نظری

حوزه/ فرمانده سپاه ثارالله استان گفت: هدف نیروهای مسلح برای حفظ تمامیت ارضی و امنیت یکی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی کرمان، با اشاره به نقش نیروهای مسلح در تحقق وعده صادق ۲ گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مطلوب و مناسبی است برای قدرشناسی از ایثار و تلاش‌های خالصانه این نیروها و گرامیداشت یاد شهدا این عرصه است.

وی افزود: دشمنان ما به دنبال کم رنگ کردن تلاش و پشتکار نیروهای ما هستند که بایستی در این زمینه مراقبت نمائیم.

سردار نظری اظهار داشت: تلاش‌های نیروی انتظامی در برابر مال و جان و امنیت مردم بی بدیل و مثال زدنی است و این موارد را باید دید و منعکس کرد، چرا که در وظایف محوله در عمل نمود دارد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: باشرایط موجود و امکانات در اختیار نیروی انتظامی، ایثار گریشان در برابر آنچه بر عهده دارند کاملا مشهود است. وی تأکید کرد: هدف نیروهای مسلح برای حفظ تمامیت ارضی و امنیت یکی است.

سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان هم در این دیدار عنوان کرد: اقدام غرور آفرین سپاه در وعده صادق ۲ و اثبات اقتدار ایران اسلامی به تمامی دنیا، جای قدر دانی دارد.

وی تصریح کرد: امنیت اتفاقی نیست و از ابتدای امسال تا کنون تقدیم ٤٥ شهید در مسیر امنیت در کل کشور نشان از تلاش نیروهای انتظامی در این مسیر است.

فرمانده انتظامی استان افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی استان با تمام تلاش و امکانات برای تامین امنیت مردم با هیچ کس تعارف ندارند و برای آسایش مردم از تمام توانشان مایه می‌گذارند.

سردار فرشید بیان داشت: نیروی انتظامی استان کرمان در مسیر حفظ، مال، جان و آسایش مردم از هیچ کوششی دریغ نمیکند.

در این دیدار همچنین فرمانده سپاه ثارالله استان با اهدا لوح تقدیر از تلاش و خدمات نیروهای انتظامی استان قدر دانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha