امام جمعه سیرجان:

اقامه نماز جمعه نصر تاثیرگذارتر از پرتاب موشک بالستیک بود

حوزه/ امام جمعه سیرجان در جلسه ستاد نماز جمعه مطرح گفت: اقامه نماز جمعه نصر؛ تاثیرگذارتر از پرتاب موشک بالستیک بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مسلمی‌زاده در جلسه ستاد نماز جمعه در بخشی از سخنان خود ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی در ترور سید جبهه مقاومت اظهار داشت: دشمن فکر می‌کند شهادت علامه‌ای مجاهد چون سیدحسن نصرالله برای جهان اسلام اهمیت ندارد و مصیبت به حساب نمی‌آید؛ در حالی که مصیبت سنگینی است.

امام جمعه سیرجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: در فرمایشات رهبری هم به این مسئله اشاره شد که یک خلاء در دیوار مستحکم جهان اسلام و جبهه مقاومت ایجاد شد. در روایات ما هم این مسئله هست که وقتی یک عالم و فرد تاثیرگذار در اسلام به شهادت می‌رسد، در اسلام یک ثلمه ایجاد می‌شود؛ یعنی خلاء، شکاف و رخنه که این خلاء را هیچ چیزی نمی‌تواند پر کند.

وی شخصیت سیدحسن نصرالله را یک شخصیت نادر خواند و افزود: یک شخصیت تاثیرگذار، مبارز، مجاهد، شجاع، با بصیرت، طراح و مبتکر میدان‌های جنگی، با ابهت همچون سیدحسن نصرالله در جهان اسلام کم داریم، البته جدای از ایران. در منطقه ملتهب خاورمیانه کسی مثل او نداریم، یا خیلی زمان می‌برد تا چنین شخصیتی را دوباره داشته باشیم.

امام جمعه سیرجان به اقتدار نیروهای مسلح نظام اشاره و تاکید کرد: قرآن می‌فرماید ما بندگانی داریم دارای صولت، عظمت و هیبت شدید که می‌توانند دشمن را وادار به فرار کرده و او را تعقیب کنند. خدا را شاکریم که نیروهای نظام جمهوری اسلامی، سپاه، ارتش، نیروی هوافضای سپاه پاسداران، مدیرانی لایق، توانمند، جسور، بی‌باک و نترس هستند و توانستند کاری کنند که دشمنان اسلام زمین‌گیر شود؛ خسارت زیادی ببینند و جرات انتقام هم نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا سرزمین ما از این دشمن جانی دور است و توان حمله زمینی ندارد. تنها می‌تواند از طریق موشک اقدام کند که در این زمینه هم توان ما بسیار بیشتر است. در حمله موشکی، ما یک تفاوت اساسی با اسرائیل داریم؛ این که سیستم موشکی آن‌ها وارداتی است و هزینه بالایی دارد، اما سیستم موشکی ما بومی است و هزینه کمتری دارد. جمهوری اسلامی در این زمینه تاکنون خوش درخشیده و از این به بعد هم خوش خواهد درخشید. ما به وعده الهی امیدواریم.

حجت الاسلام والمسلمین مسلمی‌زاده به اقدام شایسته مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و افزود: کار شایسته رهبر عزیزمان ستودنی است؛ اینکه در اوج تهدیدها و احتمال حمله به محل نماز جمعه، رهبر گرانقدر ما خودشان با شجاعت نماز را اقامه کردند و مجلس ترحیم سیدحسن نصرالله را هم در همان مکان برگزار کردند و تمام مقامات کشوری و لشکری و مسئولان کشور را پای کار آوردند. خدا را شاکریم به واسطه داشتن این رهبر عزیز که یک نماز طولانی و بدون واهمه اقامه کردند.

وی ارزش این اقدام مقام معظم رهبری را بسیار بیشتر از حمله موشکی خواند و خاطرنشان کرد: تاثیرگذاری کاری که حضرت آقا کردند از پرتاب ده‌ها موشک بالستیک و تخریب زیرساخت‌های اسرائیل بیشتر است و تاثیر بسیاری هم بر جهان اسلام گذاشت؛ به گونه‌ای که بسیاری مشتاق بودند به واسطه داشتن چنین رهبری، شیعه شوند. ایشان عظمتی بزرگ به اسلام و جبهه مقاومت دادند. اکنون وظیفه ماست که به عنوان یک خانواده بزرگ که منسوب به مقام معظم رهبری هستیم؛ از این نعمت بزرگ الهی پاسبانی و نگهداری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha