جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
یزد

حوزه/ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: خدمت صادقانه و بی منّت مسئولان تقویت کننده اعتماد مردم و صبر و استقامت خانواده های جانبازان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، در آستانه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، محمد رضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و هیئت همراه در دیدار با محمدحسین کمالی جانباز حادثه فروردین۱۴۰۳ راسک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های خانواده معزز شاهد و ایثارگر و جانفشانی جانبازان و نیز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اعتماد مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران به جمهوری اسلامی و جانفشانی شهدا و ایثارگران و ایستادگی، صبر و مقاومت خانواده‌های معظم آنان، با خدمت صادقانه و بی‌منت مسئولان تقویت می‌شود.

وی افزود: خادمان مردم و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، خود را مکلف به خدمت به آحاد جامعه به پاس فداکاری، ایثار و باور و اعتقادات ناب اسلامی می‌دانند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، تکریم و ارج نهادن به صبر و مقاومت این عزیزان و تجلیل و تکریم از خانواده های آنان و شنیدن نظرات و بررسی مسائل و مشکلات آنان را از اهداف این دیدار برشمرد .

این گزارش می افزاید: محمد حسین کمالی دانشجوی مقطع دکتری رشته شهرسازی واحد اصفهان(خوراسگان) است که در حمله تروریستی راسک ۱۶ فروردین امسال مجروح و به درجه جانبازی نائل شد.

در حمله تروریستی ۱۶ فروردین در شهرستان‌های راسک و چابهار ۳ تَن از نیروهای مدافع امنیت از سپاه الغدیر استان یزد به نام‌های حسین سرسنگی، حسین انتظاریان و امیرمحسن حسن‌نژاد به شهادت رسیدند و جمعی دیگر نیز جانباز و مجروح شدند.

در این دیدار، حجت الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حجت الاسلام زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، دکتر حیدری نیا معاون فرهنگی دانشجویی، مهندس پورذاکری مدیرکل حراست، مهندس میرخلیلی مدیر امور اداری و مهندس اقبالی مسئول امور شاهد و ایثارگران حضور یافتند و در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از گذشت و صبر جامعه ایثارگری تجلیل و تشکر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha