جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
قلی پور

حوزه/ امام جمعه بابلسر گفت: شهید مقاومت سید حسن نصرالله الگویی برای همه مسلمانان جهان است و با شهادت ایشان جهان اسلام داغدار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور، امام جمعه بابلسر، در مراسم شهادت سیدحسن‌ نصرالله گفت: سید حسن الگویی برای همه مسلمانان جهان هاست و با شهادت ایشان جهان اسلام داغدار شد.

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر در این مراسم که در مصلی نماز جمعه دابودشت برگزار شد، گفت: آغاز شهادت سید حسن نصرالله، پایان عمر اسرائیل خواهد بود.

وی افزود: سید حسن نصرالله عنایت ویژه به مقام‌معظم رهبری داشت و نام سید حسن برای همیشه در جهان اسلام باقی خواهد ماند و ملت مسلمان انتقام خون‌ ریخته شده شهید مقاومت را از دشمن جنایتکار اسرائیل و آمریکا خواهند گرفت.

امام جمعه بابلسر در بخشی دیگری از سخنان خود ادامه داد: همه جنگ‌ها و کشتار رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا انجام می‌شود و بمب افکن‌های سنگرشکن هدیه آمریکا به اسرائیل است.

حجت الاسلام قلی پور افزود: حمله موشکی سپاه به اسرائیل یک دفاع مشروع و مطابق با موازین بین‌المللی است که هیچ خدشه‌ای جز سرافرازی کشور ما در این دفاع نبود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha