جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
حضور مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی در مدرسه علمیه خواهران تکاب

حوزه/ حجت الاسلام بخشایش گفت: اخلاص در عمل و حرکت تبلیغ جهادی در تبلیغ دین از مهم ترین نیاز طلبگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، حجت الاسلام علیرضا بخشایش امروز در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه نجمه‌خاتون تکاب که در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: اخلاص در عمل و حرکت تبلیغ جهادی در تبلیغ دین از مهم ترین نیازهای طلبگی است.

وی ادامه داد: هر اندازه نیت‌ها خالص باشد در عمل خود را نشان می‌دهد و برای آن که خدای متعال عمل ما را قبول کند و از ما بخرد باید در کارهای خودمان اخلاص داشته باشیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: در روایتی از نبی مکرم اسلام بیان شده است که " رَحِمَ اللهُ امرَأً عَمِلَ عَمَلاً فَاَتقَنَه، رحمت خدا بر آن کسی که کاری را انجام بدهد، آن کار را متقن انجام بدهد، محکم انجام بدهد" و لذا باید کارهای تبلیغی ما محکم و استوار باشد تا اثرات خود را در جامعه نشان بدهد.

وی افزود: نصرت و کمک خدای متعال و پیروزی در کاری است که محکم باشد و در واقع اخلاص در عمل بخشی از محکم‌کاری است و اگر نیت‌های ما آلوده به دنیا باشد اثر ماندگاری در جامعه نخواهد داشت.

حجت الاسلام بخشایش گفت: آن‌هایی که به ظاهر عمل بیش از باطن آن اهمیت می‌دهند کارهایشان فاقد اثر و ارزش ماندگاری می شود و همین ار موجب شکست آن‌ها می شود و پیروزی جبهه حق در مقابل باطل از آثار همین اخلاص در عمل و توکل بر خداست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha