جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
حجت الاسلام عرفانی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عرفانی گفت: نیروی انتظامی، نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوا به ایفای رسالت می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین ضمن تبریک هفته فراجا، اظهار داشت: این هفته به نام هفته انتظامی نام‌گذاری شده و فرصتی برای تقدیر و گرامیداشت فداکاری‌ها و زحمات بی‌دریغ پرسنل خدوم نیروی انتظامی و زنده نگه‌داشتن یاد شهدای عزیز و بزرگ آن است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: رسول خدا(ص) فرمودند، «نِعْمَتَانِ مَجْهُولَتَانِ اَلْأَمْنُ وَ اَلْعَافِیَةُ»، به این معنی که دو نعمت بزرگ و پنهان از نظر وجود دارد، یکی نعمت سلامتی است که تا انسان از دست می‌دهد به اهمیت آن پی می‌برد و دیگری نعمت مهم و بزرگی که خداوند متعال به ما عنایت کرده، امنیت است که زحمات نیروی مقدس انتظامی برای جامعه و کشور این امنیت را آورده است، از مرزبانان گرامی تا نیروهای داخل شهری همگی زحمات زیادی برای امنیت این کشور می‌کشند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: نیروی انتظامی، نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوا به ایفای رسالت می‌پردازد.

وی اظهار کرد: بی‌شک نقش این خدمتگزاران صدیق، ولایتمدار، انقلابی و نقش حافظان امنیت و نظم در توسعه و تعالی نظام اسلامی بسیار چشمگیر است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین، عنوان کرد: اگر امنیت در این کشور نبود وضعیت ما از افغانستان و پاکستان و عراق بهتر نبود، لذا ما از مجموعه نیروهای انتظامی تشکر و تقدیر ویژه داریم و همچنین شهادت سید حسن نصرالله را هم تسلیت می‌گویم، ان‌شاء‌الله ادامه دهنده راه آنها باشیم.

نیروی انتظامی نهادی خدوم و برخاسته از متن مردم است


انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha