جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
فراجا

حوزه/ حجت الاسلام یوسف خانی گفت: نیروهای فراجا همواره کنار مردم هستند و به دنبال آسایش و آرامش آنان تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی امام جمعه نورآباد امروز در دیدار فرمانده انتظامی و فرماندهان ستادی انتظامی شهرستان با اشاره به نامگذاری هفته نیروی انتظامی به عنوان پلیس هوشمند، مردم قانون مدار و انضباط اجتماعی، بر اهمیت هوشمندسازی ماموریت‌ها در کاهش جرائم و افزایش امنیت تأکید کرد و اظهار داشت: این اقدامات در راستای تحقق مأموریت‌های پلیس در تراز اهداف انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی افزود: پلیس وقتی که در همه مأموریت‌ها هوشمندانه و دقیق عمل می‌کند، از حقوق عامه مردم حراست کند و سرمایه اجتماعی تولید می‌کند، سطح رضایت‌مندی مردم از نظام و انقلاب اسلامی افزایش می‌یابد.

حجت الاسلام یوسف خانی تصریح کرد: افتخار ما این است که وقتی نام نهادهای امنیتی کشور، از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای انتظامی و ارتش برده می‌شود، در دنیا این مجموعه‌ها را به هم پیوسته و به عنوان یک هسته سازمان‌یافته و الگوی موفق در سطح جهان می‌شناسند که حافظ منافع ملی کشور عزیزمان هستند.

وی ابراز کرد: در هر حادثه‌ای نیروهای فراجا همواره کنار مردم هستند و به دنبال آسایش و آرامش آنان می‌باشند.

در ادامه این سرهنگ بارانی مراسم فرمانده انتظامی شهرستان نورآباد نیز از این شهرستان به عنوان شهرستانی امن در استان یاد کرد و گفت: این امنیت پایدار، مدیون همکاری و همراهی مردم مؤمن و انقلابی شهرستان و تلاش نیروهای نظامی و امنیتی است.

سرهنگ بارانی یادآور شد: تلاش پلیس، خدمتگزاری به مردم و تأمین امنیت آنان است و نیروهای فراجا شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا این مهم محقق شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha