جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
دیدار فرماندهان انتظامی با آیت الله العظمی نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: امروز امنیت موجود در کشور به واسطه این جانفشانی هایی است که نیروی انتظامی انجام‌ می‌دهد و کمتر روزی است که شهید تقدیم نکند و ما قدردان زحمات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار با عده‌ای از فرماندهان انتظامی ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند فراجا، اظهر داشتند: امروز امنیت موجود در کشور به واسطه این جانفشانی هایی است که نیروی انتظامی انجام‌ می‌دهد و کمتر روزی است که شهید تقدیم نکند و ما قدردان زحمات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت خدمت به مردم، افزودند: یکی از مهمترین خدمات، ایجاد امنیت است‌ و این خدمات باید در سراسر کشور یکسان باشد؛ معظم له با اشاره به کلام مولای متقیان حضرت امیر مومنان «علیه السلام» که حضرت به مالک اشتر می‌فرمایند: قلبت مملو از محبت مردم باشد و در خدمت به مردم از نزدیکترین جا تا دورترین نقطه تفاوت نباشد زیرا یا برادر دینی تو هستند یا همنوع تو می‌باشند.

ایشان با اشاره به کلام امام صادق علیه السلام «لا یَستَغْنی أهلُ کلِّ بلدٍ عن ثلاثةٍ یُفزَعُ إلیهِم فی أمرِ دُنیاهُم و آخِرَتِهِم، فإن عَدِموا ذلکَ کانوا هَمَجا: فَقیهٌ عالِمٌ وَرِعٌ، و أمیرٌ خَیّرٌ مُطاعٌ، و طبیبٌ بَصیرٌ ثِقةٌ» خاطرنشان کردند: سه نیاز مردم باید در هر نقطه مسکونی تأمین شود و الا هرج و مرج حاکم می‌گردد؛ فقیه عالم و پرهیزگار، طبیب بصیر و ثقه و همچنین امیر خیّر و مطاع.

حضرت آیت الله نوری همدانی، شهر قم دارای جایگاه و اهمیت خاصی است و در روایات تأکید شده اهل قیام هستند و قیام حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را نصرت می‌کنند.

معظم له شرایط زمان و تحولات منطقه را مهم دانستند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مجاهد سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت، افزودند: همه باید با هوشیاری و درایت این تحولات را رصد کنیم تا دشمن که هدفش از بین بردن دین و ارزشها و زیرپا گذاشتن حقوق بشر است جرأت ادامه این وحشیگری‌ها را نداشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha