جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
تقدیر سفیران کریمه از نیروهای فراجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی گفت: ریشه شکوه، امنیت و اقتدار امروز ایران بزرگ، در فداکاری قوای خدوم انتظامی و از جان گذشتگی‌های بی‌وقفه عوامل این نهاد سر تا پا انقلابی و میهن دوست است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، جامعه روحانیت شیراز به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی امنیت کشور است.
فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی»

برادر ارزشمند سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی

فرمانده شجاع و دلاور فراجا استان فارس

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) شجاعت، دلاوری و ایثارگری دلیر مردان و شیر زنان غیور نیروی انتظامی مایه فخر نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسباب امنیت و عزت مردم مسلمان ایران است.

ریشه شکوه، امنیت و اقتدار امروز ایران بزرگ، در فداکاری قوای خدوم انتظامی و از جان گذشتگی‌های بی‌وقفه فرماندهان، کارکنان و ماموران رشید این نهاد سر تا پا انقلابی و میهن دوست است.

بر هیچ کس پوشیده نیست که مجاهدت‌های شما مرزداران و پاسبانان امنیت و عزت مردم در این ایام حساس، ارزشی کمتر از عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق ۲ که باعث ایجاد موجی از شور و نشاط در میان همه آزادگان جهان گردید ندارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیز، به ویژه شهدای گرانقدر فراجا، هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی، تمامی همکاران محترم و خانواده‌های صبور و گرامی آنان تبریک عرض نموده و به نمایندگی از جامعه روحانیت شیراز قدردان زحمات تک تک شما برادران و خواهران پاک سرشت می‌باشم. والسلام

العبد سید محی الدین طاهری
دبیر جامعه روحانیت شیراز

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha