جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
ممتازان

حوزه/ حجت الاسلام شاکری از برگزاری نشست هم اندیشی ممتازان استادیار در جهت ارتقاء سطح علمی طلاب ضعیف تر حوزه علمیه اصفهان با معاونت آموزش خبر داد.

حجت الاسلام علی شاکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، از برگزاری جلسه هم اندیشی جمعی از ممتازان استادیار با معاونت آموزش حوزه خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته با سازوکار ویژه ای از بین ۱۵۰ نفر از ممتازان حوزه، تعداد ۳۴ نفر به عنوان همیاران آموزش و ممتازان استادیار شناسایی شدند.

وی افزود: این افراد در زمینه امور تحصیلی طلاب اقداماتی انجام می دهند، از جمله ماموریت آنها این است که هر یک تعدادی از طلاب ضعیف تر از پایه های قبل را شناسایی کرده و نسبت به رشد تحصیلی، اخلاقی و تربیتی به این طلاب کمک می کنند.

مسئول توسعه آموزش و تدوین دروس حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: بسته به مدارسی که طلاب ممتاز خود را معرفی نموده اند، این افراد شناسایی شدند و از آنها مصاحبه گرفته شد و افرادی که اعلام آمادگی کردند دعوت به همکاری شدند.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه روز گذشته با ممتازان استادیار، ضمن تقدیر از آنها، به تبیین این برنامه و انتظاراتی که در آینده از این افراد وجود دارد پرداخته شد و نقطه نظرات آنها در این باره به دست آمد.

حجت الاسلام شاکری با اشاره به این که در میان این طلاب، افراد ممتاز و نخبه با قابلیت و استعداد ویژه ای نیز وجود دارد گفت: این طلاب در چند زمینه فعالیت دارند از جمله ایجاد شور و نشاط علمی، انگیزه سازی در مدارس و کمک نمودن به طلاب ضعیف تر که اهداف ما از انتخاب این افراد بوده است

وی اضافه کرد: البته مرکز مدیریت حوزه نیز خود را موظف می داند حمایت هایی از این ممتازان استادیار داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha