جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
تصاویر/ نشست بصیرتی-سیاسی در مدرسه علمیه حضرت ام البنین(س) دلوار

حوزه/ بردبار نسب گفت: هدف اصلی رژیم صهیونیستی و هم پیمانان او در رأس آن‌ها آمریکا، از بین بردن اتحاد امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیش از ظهر امروز نشست بصیرتی سیاسی توسط پایگاه بسیج طلاب محدثه(س) با حضور مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلوار، معاون سیاسی سپاه استان، مدیر، کادر و طلاب مدرسه علمیه حضرت ام البنین(س) شهر دلوار در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

بردبار نسب مسئول سیاسی سپاه استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیستی بر این اعتقاد است که با سه کلان راهبرد، باید به اهداف خود برسد که عبارتند از اینکه همیشه باید جنگ پیش دستانه و غافلگیرانه داشته باشیم، هیچ وقت نباید اجازه بدهیم که جنگ درون شهرهای ما اتفاق بیفتد و هیچ گاه وارد جنگ فرسایشی نشویم.

وی افزود: ولی طوفان الاقصی هر سه راهبرد را شکست داد و رژیم اشغالگر قدس را با شکست مواجه کرد.

بردبار نسب با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بعد از شکست در طوفان الاقصی، برای جبران شکست خود دست به همه جنایتی زد، عنوان کرد: سران رژیم صهیونیستی اذعان داشتند که ما باید سه عامل اصلی این شکست را از بین ببریم و این عوامل به ترتیب آزادی گروگان‌ها، از بین بردن حماس و ترور رهبران حماس و حزب الله بود.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) بوشهر، تصریح کرد: حال آنکه با عملیات وعده صادق۲ توسط سپاه پاسداران رژیم اشغالگر نتوانست با این سه عامل نیز، شکست مفتضحانه خود را بپوشاند.

وی تأکید کرد: هدف اصلی رژیم صهیونیستی و هم پیمانان او در رأس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا، از بین بردن اتحاد امت اسلامی است بنابراین کشورهای اسلامی باید مراقب مکر دشمنان باشند و اتحاد خویش را حفظ کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha