جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
3

حوزه/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: خدمت‌رسانی به مردم، رسالت محوری دستگاه های اجرایی است و در این باره به هیچ وجه نباید کوتاهی صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، امیر حسن‌زاده، طی سخنانی در نشست مشترک فعالان اقتصادی با مدیرکل بازرسی استان کرمان با اشاره به این که با وجود دستاوردهای بزرگ و خیره کننده انقلاب اسلامی، همچنان مشکلات، نواقص و عقب افتادگی هایی هم در کشور وجود دارد، اظهار داشت: باید با استفاده از اختیارات استان، مشکلات را حل کنیم و با همکاری سازمان بازرسی و قوانین موجود و ظرفیت‌ها، کرمان را بسازیم.

وی با تاکید بر لزوم تولید صادرات محور افزود: صادرات هم نداشته باشیم، باید برای فروش در داخل استان محصول تولید کنیم.

معاون استاندار کرمان همچنین با بیان این که دستگاه‌ها مکلف هستند به واحدهای تولیدی کمک کنند، گفت: کار محوری ما در دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسانی به مردم است، ضمن اینکه فعالان اقتصادی باید یکدیگر را در استان تقویت کنند و از تخریب هم بپرهیزیم.

حسن‌زاده همچنین با اشاره به این که تعداد زیادی پهنه‌های معدنی واگذار شده، اما معدن فعال نیست و اشتغالی ایجاد نکرده‌اند، تأکید کرد: باید به این موضوع ورود و معادن غیرفعال به مزایده گذاشته و ترک فعل آنها دنبال شود. از سوی دیگر، انتقال حساب شرکت‌های بزرگ به استان کرمان پیگیری شده، اما کار قابل قبولی صورت نگرفته و امیدواریم با ورود بازرسی، این موضوع به نتیجه برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha