جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
پیوست فرهنگی

حوزه/ مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی گفت: علی رغم اینکه در سال گذشته جذب اعتبارات کمی داشته ایم، اما برنامه های بسیار غنی و موفقی در سطح کانون های خراسان جنوبی انجام شد که باید پیوست رسانه برای آنها لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی، مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی، امروز پنج شنبه (۱۹ مهر) در جمع مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: در حال حاضر ۶۱ هزار مخاطب در ۷۶۰ کانون فرهنگی هنری سطح استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر برنامه‌های ابلاغی تهران، اجرای برخی برنامه‌های ابداعی با دعوت از مسئولان عالی رتبه جهان اسلام در دستور کار قرار گرفت، افزود: حضور شخصیت‌های برجسته کشور فلسطین و لبنان در استان با استقبال خوبی از سوی مسئولان و مردم روبرو شد.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی به تلاش های فراوان برای جذب کمک های استانی با هدف حمایت از برنامه های کانون های فرهنگی هنری سطح استان ادامه داد: در دیدار جمعی از مدیران فرهنگی هنری مساجد استان با استاندار خراسان جنوبی مقرر شد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به این مجموعه کمک شود تا در اجرای برنامه های مختلف هزینه شود.

وی بر هویت بخشی به کانون های فرهنگی هنری تاکید کرد و گفت: در سال گذشته علی رغم جذب کم اعتبارات، اما برنامه های بسیار غنی و موفقی در سطح کانون های خراسان جنوبی انجام شد که باید پیوست رسانه برای آنها لحاظ شود.

حجت‌الاسلام محقی بر ثبت برنامه های اجرا شده در کانون ها در سایت بچه های مسجد تاکید کرد و گفت: این مهم علاوه بر حمایت مرکز از کانون ها در اعتبارات اختصاصی، قدرت چانه زنی ستادهای استانی را بالا می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha