جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس

حوزه / رئوف گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری طرح تحول صدا و سیما اجرایی شد و در زمینه هویت محوری بر اساس ایرانی اسلامی بودن جامعه برنامه‌ریزی گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، امیر رئوف در نشست هم‌اندیشی حوزه علمیه و صدا و سیمای مرکز فارس، به جایگاه حوزه علمیه اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه علمیه فارس با داشتن علمای اثرگذار خود در جهان اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و ما تلاش می‌کنیم نقش حوزه و روحانیت فارس را انعکاس دهیم.

وی افزود: نگاه تحولی آیت الله اعرافی و اقدامات و برنامه‌های مدیر حوزه‌های علمیه قابل تقدیر است، در شرایطی که با تهاجم فرهنگی دشمن مواجه هستیم چشم امید مردم به حوزه علمیه است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس عنوان کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری، طرح تحول صدا و سیما اجرایی شد و در زمینه هویت محوری بر اساس ایرانی اسلامی بودن جامعه برنامه ریزی گردید.

وی یادآور شد: تحول محتوایی یکی از تاکیدات رهبر انقلاب بود و حوزه علمیه از نظر اندیشه‌ورزی می‌تواند به رسانه ملی یاری دهد تا نگاه امتی و تمدنی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس تأکید کرد: حوزه علمیه در خصوص تبلیغ تخصصی و رسانه‌ای به روحانیون مهارت‌های لازم را انتقال دهد تا بتوانیم به صورت بهتر از ظرفیت. های حوزه بهره برداری کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود علمای فاضل در این استان باید جایگاه حوزه فارس را در اذهان مردم تقویت کرد و این در دستور کار صدا و سیمای مرکز فارس قرار دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha