جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
اکرمی

حوزه/ رئیس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل فارس اعلام کرد که بازرسی استان حامی سرمایه گذاری مشروع و بنگاه های اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، کاظم اکرمی در گفت و گوی زنده تلفنی با رادیو فارس به مناسبت فرارسیدن ۱۹ مهر سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به وظایف سازمان بازرسی مبنی بر نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه های اداری برخی از اقدامات یک سال گذشته این مجموعه را تشریح کرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی هرساله به صورت دوره ای و یا موردی از دستگاه های اجرایی بازرسی می کنند از نظارت بازرسی بر هزاران معامله دولتی از طریق سیستمی یا فیزیکی خبرداد.

رئیس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس در بخش دیگری از این گفت وگو به اقدامات بازرسی در راستای حمایت از تولید ملی و تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: در سازمان بازرسی بخش ویژه ای برای حمایت از تولیدملی و سرمایه گذاری مشروع و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در دستگاه ها پیش بینی شده است.

اکرمی از مدیران و مسئولان بنگاه های تولیدی خواست مسائل و چالشهای پیش روی خود را با سازمان بازرسی در میان بگذارند و این اطمینان را داد که بازرسی استان از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات فروگذار نخواهد بود.

وی به پل های ارتباطی با بازرسی اشاره کرد و گفت: مردم و مدیران واحدهای تولیدی می توانند از طریق سامانه 136.ir یا مکاتبه و یا تلفن ۱۳۶ مسایل خود را بازرسی اعلام کنند و مطمئن باشند که بازرسی استان پیگیری خواهد کرد.

رئیس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی بازرسی عالی ترین نهاد نظارتی کشور است از مردم خواست مشکلات خود در دستگاه های اجرایی را به بازرسی گزارش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha