جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس گفت: ایجاد ناامیدی و نفرت از خود در دستور کار رسانه‌های دشمن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی در نشست هم اندیشی حوزه علمیه و صدا و سیمای مرکز فارس، تولیدات رسانه‌ای مرکز فارس را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: تولیدات رسانه‌ای صدا و سیما نقش بسیار مهمی در تقویت هویت ملی و دینی مردم دارد.

وی با تأکید بر اینکه صدا و سیما باید در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کند، اضافه کرد: در مقابل سیاه نمایی و تخریب شخصیت‌هایی ملی و دینی که از سوی رسانه‌های دشمن انجام می‌شود، صدا و سیما باید در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کند.

مدیر حوزه علمیه فارس عنوان کرد: محبوبیت شخصیت‌های بزرگ کشور توسط صدا و سیما ایجاد می‌شود، به عنوان نمونه شهید حاج قاسم سلیمانی را با وجودی که بسیاری از مردم او را حتی ندیده بودند اما به او علاقه مند بودند و این محبوبیت‌ها با رسانه ملی ایجاد می‌شود.

عضو جامعه روحانیت شیراز بیان کرد: ایجاد نا امیدی و نفرت از خود در دستور کار رسانه‌های دشمن است و در نتیجه لازم است کارگروهی به صورت مشترک تشکیل شود و برای تقویت هویت فرهنگی و ملی جامعه برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خطه فارس داری مفاخر بزرگ در علوم منقول و معقول است و در واقع حوزه علمیه و علمای ما شناسنامه هویتی مردم را تشکیل می‌دهند، لذا ضرورت دارد جایگاه حوزه فارس از طریق رسانه ملی برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha