جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسئله فلسطین و منطقه غرب آسیا مبدا تحولات آخرالزمان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، صبح امروز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با مسئولین هیأت‌های مذهبی بانوان اردبیل، در سخنانی با گرامیداشت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان «سید حسن نصرالله» و شهدای مقاومت، اظهار کرد: جلسات تبیین و روشنگری مسئله فلسطین باید در تمام هیأت‌های مذهبی برگزار شود.

وی به رواج جنگ رسانه‌ای و روانی در حال حاضر با محوریت مسائل اخیر منطقه اشاره کرد و افزود: مسئله فلسطین و منطقه غرب آسیا مبدا تحولات آخرالزمان است و دشمن بر این امر واقف بود و در صدد شبهه افکنی در بین حامیان جبهه مقاومت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به رسالت خطیر هیئت‌های مذهبی، بر ضرورت آگاه سازی اقشار مختلف مردم در خصوص مسائل اخیر منطقه تاکید کرد و گفت: در نبرد جهاد تبیین نباید از دشمن عقب بمانیم لذا با تمام قوا در رفع شبهات و پاسخ به سوالات مردم تبیین‌گری و آگاه سازی انجام دهیم.

حجت الاسلام جعفرزاده ادامه داد: حزب لبنان علاوه بر کشور خود، در دفاع از کشورهای منطقه نیز در حال جنگ و مقابله با رژیم غاصب اسرائیل است.

در این نشست که با حضور «ستاره رادفرد» مشاور امور بانوان و «الهام طهماسبی» کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مسئولین هیأت مذهبی بانوان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha