یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
نماز جمعه بندرریگ به روایت تصویر

حوزه/ امام جمعه بندرریگ گفت: شهرک صنعتی بندر ریگ نیاز به توجه ویژه مسئولین استانی و شهرستانی دارد، با وجود چند شرکت بزرگ در این شهرک که بعضی از آن ها حتی در کشور هم بی‌نظیر است، نیاز است که دغدغه های تولیدکنندگان رسیدگی و مشکلات آن ها برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید صادق حسینی، امام جمعه موقت بندرریگ، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، سید مقاومت یک شخص نبود یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: همانطور که در سال ۶۱ با به شهادت رساندن ابا عبدالله الحسین(ره) نتوانستند مکتب حسینی را از بین ببرند، مکتب حزب الله هم به وعده الهی با به شهادت رسیدن فرماندهانش از بین نخواهد رفت و ان‌شاالله پیروز و غالب خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: در معرفی وجاهت حافظ شیرازی همین یک جمله رهبری در دیدار جمعی از شعرا بس که فرمود: البته اگر بگوئیم بکوشید تا مثل حافظ بسرائید، میترسم نشود، مثل حافظ نه قبل و نه بعد از او کسی نیامده است. حافظ مقوله ای دیگر و از همه بالاتر است.

امام جمعه موقت بندرریگ در ادامه با تسلیت وفات حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: حسینیه ها و مساجد در مراسماتشان به تبیین شخصیت امام حسن عسکری(ع) و فاطمه معصومه (س) علیها بپردازند، و از معارف و سبک زندگی آن ها غافل نشوند.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه خواستار توجه ویژه به شهرک صنعتی بندر ریگ شد و تصریح کرد: شهرک صنعتی بندر ریگ نیاز به توجه ویژه مسئولین استانی و شهرستانی دارد، با وجود چند شرکت بزرگ در این شهرک که بعضی از آن ها حتی در کشور هم بی‌نظیر است، نیاز است که دغدغه های تولیدکنندگان رسیدگی و مشکلات آن ها برطرف شود.

امام جمعه موقت بندرریگ با گرامیداشت روز ملی‌ پارالمپیک گفت: در بخش بندر ریگ مخصوصاً در روستاها کارهای خوبی از حیث فراهم کردن محیط های ورزشی صورت گرفته اما کافی نیست. امیدواریم هم در شهرستان هم در بخش توجه بیشتری به مقوله ورزش صورت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha