یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
.

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: خطبه‌های مقام معظم رهبری در جمعه نصر بزرگترین مانور شجاعت، عبادت و سیاست بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه شهرستان نظرآباد به امامت حجت الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزارشد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته تهران، اظهار داشت: جمعه نصر «وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً» بود، چون مردم گرداگرد ولیّ الهی خود جمع شدند، ولیّ‌ای که فرمانده کل مقاومت و امید مستضعفان و مظلومان عالم است.

وی افزود: جمعه نصر بزرگترین مانورشجاعت، عبادت و سیاست بود.

وی خاطرنشان کرد: حماسه وعده صادق ۲، علاوه بر اینکه اقتدار ایران اسلامی و محور مقاومت را دوباره به رخ مستکبران عالم کشید، رژیم اشغالگر و حامیان مستکبر او را به رسوایی ذلت و حقارت واداشت.

حجت الاسلام قادر محمدی، تصریح کرد: از همت مضاعف استاندار، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و بازرسی و دیوان محاسبات و مدیران دستگاه‌ها در جذب حداکثری بودجه درحال بازگشت به خزانه قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام محمدی ابراز کرد: بنا به اظهارات مسئولان مربوطه بودجه برگشتی به خزانه مربوط به اداره مهم ورزش و جوانان و میراث فرهنگی است.

وی تصریح کرد: علیرغم تلاش مسئولان برای تخصیص بودجه به مجموعه تاریخی و فرهنگی تپه ازبکی، متاسفانه ۵۵ میلیارد ریال مبلغ تخصیصی به خزانه برگشته است.

وی خاطرنشان کرد: حسب اعلام رییس سازمان برنامه و بودجه استان ممکن است، دیوان محاسبات فرصت کوتاهی برای جذب این اعتبار قرار دهد که امیدوارم مدیران میراث فرهنگی و ورزش و جوانان با استفاده از این فرصت، کم کاری و کاهلی دستگاه مربوطه را جبران کنند.

امام جمعه نظرآباد با انتقاد از برخی از مسئولین استان، گفت: حسب نزدیکی البرز به پایتخت حضور برخی مدیران ناتوان سفارشی و وابسته به صاحبان قدرت از مشکلات همیشگی استان البرز بوده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha