شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 12, 2024
زط

حوزه/ فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت قابل تحلیل و تفسیر می باشد گفت:عملیات وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی استکبار و رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از کاشان، سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در دیدار مدیر و اعضای شورای مساجد شهرستان کاشان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و میلاد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد، ضمن قدردانی، حمایت و پشتیبانی امور مساجد کاشان با مجموعه نیروی انتظامی درراستای پیشبرد اهداف سازمانی گفت: یاد کسانی که در راستای جبهه مقاومت به خصوص اسماعیل هنیه ،سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی ، شیهدسید حسن نصرالله ، سردارنیلفروشان و ۵۰ هزارشهیدغزه و لبنان که مظلومانه به شهادت رسیدند راگرامی می داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه پیروز های بزرگ جبهه مقاومت قابل تحلیل و تفسیر می باشد گفت:عملیات وعده صادق ۲ هیمنه پوشالی استکبارورژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد.

وی به حضور پرشور مردم کشورمان درجمعه نصر اشاره کرد و افزود: علیرغم تهدیدات و فضاسازی هایی که دشمنان در بمب گزاری ، ترور انتحاری انجام داده بودند دیدیم که رهبر انقلاب خود شخصانماز جمعه نصر را با شجاعت غیرقابل وصفی با حضور مقامات لشگری و کشوری اقامه کردند و پیوند ناگسستنی امت و امام به نمایش گذاشته شد.

سرهنگ کاکاوند به تحلیل کشورهای جهان نسبت به نماز نصر به امامت مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود : رسانه های جهان با تحلیل های متفاوت اعلام کردندکه علیرغم تهدیدات دشمن رهبر ایران بدون ترس نمازجمعه را با صلابت هرچه تمام تر با حضور پرشور مردم و مسئولان اقامه نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن قدردانی ازحضور بصیردو میلیونی مردم ایران درنماز جمعه نصر گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در نماز جمعه نصرثابت کردند هر موقع نظام اسلامی ایران ذره ای در خطر باشد بلافاصله پای کار نظام می آیند، ضمن اینکه تاثیر حضور مردم در نماز جمعه نصر نیز به مراتب برای دشمن سخت تر و کوبنده تر بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha