شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 12, 2024
احمدرضا رادان

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که تریبون نماز جمعه، ظرفیتی عظیم برای ارتقاء فرهنگ قانون مداری جامعه است، گفت: بایستی از این ظرفیت عظیم به نحو احسن استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور که در ستاد فراجا برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار داشت: بحمدلله  ارتباط و هماهنگی تنگاتنگی بین مجموعه انتظامی و ائمه جمعه وجود دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که تریبون نماز جمعه می تواند نزدیکترین پل ارتباطی با مردم باشد، گفت: در بسیاری از طرح های انتظامی ائمه جمعه کمک حال پلیس بوده و مردم را به رعایت قانون دعوت کرده اند که جا دارد در همین جا از این هماهنگی و همکاری تشکر ویژه ای داشته باشم.

سردار رادان، تریبون نماز جمعه را ظرفیتی عظیم برای ارتقاء فرهنگ قانون مداری جامعه دانست و گفت: بایستی از این ظرفیت عظیم به نحو احسن استفاده شود.

وی در ادامه به شهدای امسال انتظامی اشاره کرد و گفت: مجموعه انتظامی به واقع از جان مایه می گذارد تا آرامش و امنیت را برای مردم تأمین کند و درخواست ما از ائمه جمعه این است که در ظرفیت عظیم معنوی نمازهای جمعه دست کم تلاش فرزندان خودشان در انتظامی را بیش از پیش انعکاس دهند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: یکایک نمازگزاران حاضر در نمازهای جمعه و جماعت و برنامه های پیرامونی آن می توانند آنچه نماز جمعه برایشان دستاورد داشته است را در بین خانواده و دوستان شان به اشتراک گذارند و این پل ارتباطی گسترده تر می شود از همین رو انتظامی کشور تمایل زیادی دارد که از این ظرفیت بهره لازم را ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha