یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
کد خبر: 1192398
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
21

حوزه / رئیس ستاد اقامه نماز گیلان گفت: نشر فریضه نماز از سیاست‌های کلان کشور در جامعه است که این اصل با همدلی و هماهنگی نهادهای مرتبط باید بیش از پیش در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام سید ابوطالب حجازی در همایش نماز در سیره امام حسن عسکری(ع) که با حضور اعضای ستاد نماز شهرستان آستارا برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این اجلاس رویداد مهمی در استان است که باید با برنامه‌ریزی و همکاری همه دستگاه‌ها برگزار شود.

وی با اشاره به این که انگیزه لازم برای برگزاری این رویداد مهم قرآنی در دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد، افزود: نشر فریضه نماز از سیاست‌های کلان کشور در جامعه است که این اصل با همدلی و هماهنگی نهادهای مرتبط باید بیش از پیش در جامعه تقویت شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان، با تاکید بر برگزاری نماز اول وقت در ادارات، ابراز کرد: نماز جماعت به عنوان یکی از شعائر مهم اسلام باید در ادارات و سازمان‌ها مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد و در کوتاه‌ترین زمان و در اول وقت اقامه شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور مدیران در نمازهای جماعت، خاطرنشان کرد: فضاسازی مناسب در جهت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نماز اول وقت در ادارات نیز بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام حجازی با اشاره به نقش نماز در سیره امام حسن عسکری (ع) گفت: نماز در سیره و سخن امام حسن عسکری (ع) همانند پدران بزرگوارش جایگاه ویژه ای دارد که یکی از بهترین راه‌ها جهت انجام فیض الهی از نماز مراجعه به دستور العمل های پیشوایان دین است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha