دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
نشست هیات امنا

حوزه/ جلسه هم‌اندیشی هیئت امنای مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،جلسه‌ی هم اندیشی هیئت امنای مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک امروز صبح با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید.

در این جلسه در باره مسائل جاری مدرسه، بحث و تبادل نظر گردید و پیشنهاداتی از سوی اعضای هیات امنا درباره راهکارهای ارتقاء مسائل فرهنگی، آموزشی و پژوهشی طلاب مطرح شد.

در ادامه خانم منصوره حاج محمدحسینی مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک از اجرای طرح اربعین تعالی در مدرسه به عنوان یکی از مدارس پایلوت کشوری گزارشی ارائه نمود و مقرر شد به منظور ارتقاء کیفی فضای معنوی طلاب جدید الورود به اردوی زیارتی قم در روزهای آتی اعزام شوند.

حاج محمد حسینی ضمن معرفی و بیان جایگاه فرهنگی وتربیتی قرارگاه فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها اراک،فعالیت‌های این قرارگاه را در سال ۱۴۰۳ با رویکردجدید و برنامه‌های متنوع اعلام کرد.

وی اظهار داشت :در ذیل این قرارگاه کانون‌های فرهنگی با عناوین گوناگون کانون نورالثقلین ویژه فعالیت‌های قرآنی و روایی، کانون زن و خانواده، کانون هلال احمر، کانون تربیت بدنی،کانون فعالیت‌های رسانه‌ای و کانون بسیج مدرسه فعالیت خواهند داشت.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک تصریح کرد: محل فیزیکی استقرار کانون‌ها در طبقه دوم مدرسه خواهد بود و هر یک از کانون‌ها در محیط مجزا به ارائه فعالیت‌های خود خواهند پرداخت و مسئولین کانون‌ها موظفند در پایان هر فصل به مسئول قرارگاه گزارشی از پیشرفت کمی و کیفی ،کار کانون خود را ارائه نمایندکه به استحضار اعضای هیات امنا خواهد رسید.

نشست هیات امنای مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha