دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه اقدامات شجاعانه ایران باعث احیای حزب الله شد گفت: حضور رئیس مجلس در مناطق بمباران شده لبنان آن هم وقتی که مقصد سفر او لبنان نبود، باعث تحقیر رژیم صهیونیستی شد و این تحقیر نمادی از ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم کودک کش بود که خود در حال حرکت به سوی جهنم و نابودی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در جلسه درس تفسیر قرآن مسجد شنبدی با اشاره به آیه 60 انفال ابراز داشت: اگر صلح میخواهیم، باید آماده جنگ باشیم. یعنی قدرت و آمادگی نظامی و دفاعی ما به قدری بالا باشد که دشمن از ما بترسد.

امام جمعه چغادک افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در نماز جمعه آن هم بعد از تهدیدات رژیم غاصب، جرأت و شجاعت را به مسئولین کشوری منتقل کرد. سفر رئیس جمهور کشور در این روزها به کشور قطر و سفر وزیر امور خارجه به لبنان و عربستان، یک روز بعد از عملیات افتخار آمیز وعده صادق بسیار شجاعانه بود.

وی با بیان اینکه این اقدامات شجاعانه باعث احیای حزب الله شد گفت: حضور رئیس مجلس در مناطق بمباران شده لبنان آن هم وقتی که مقصد سفر او لبنان نبود، باعث تحقیر رژیم صهیونیستی شد و این تحقیر نمادی از ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم کودک کش بود که خود در حال حرکت به سوی جهنم و نابودی است.

حجت الاسلام خدری گفت: خداوند به یاری ما نیازی ندارد بلکه ما مجاهدان اسلام به یاری خدا نیاز داریم و اگر در میدان باشیم، یاری خداوند را خواهیم دید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha