سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
تصاویر /آیین گرامیداشت شهدای خبرنگار جبهه مقاومت و تجلیل از فعالان حوزه خبر و رسانه

حوزه / یوسفعلی زاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در پاسخ قطعی و فوری در مقابل جنایت های رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مردم لبنان و غزه و فلسطین گفت:جواب بدخواه را با منطق محکم و استدلال با استفاده از ظرفیت رسانه ای و تولیدات قابل نشر در رسانه های تلویزیونی، مجازی باید داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه، در مراسم تکریم و تجلیل از فعالان حوزه خبر و رسانه در سالن همایش نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار داشت: جنگ گفتمان خشن انسان ها با هم است این جدال عمری طولانی در تاریخ دارد و هر روز خود را به یک شکل نشان می دهد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: این جدال بدون بدون تلفات و خونریزی و خسارت رخ نمی دهد در مسیر اشتباه این جنگ تلاش می کند شرف، انسانیت را انسان ها پایمال کند همان طور که در روزهای اخیر اردوگاه های مسکونی آوارگان فلسطینی مورد حمله بمباران رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفت.

وی به نقش رسانه از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن در برهه های مختلف به دنبال بی اثر کردن انقلاب اسلامی و این نظام اسلامی در جهان و منطقه بوده است در دفاع مقدس، جبهه مقاومت تلاش فراوانی کرد تا اهداف انقلاب اسلامی را خاموش کند در حالی که وعده خدا برای حزب الله پیروزی است و وعده خدا به ستمگران در قرآن کریم شکست است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امروز جبهه مقاومت خواب راحت را از دیده بان نظام سلطه ربوده است و او را آشفته کرده است عملیات طوفان الاقصی و مجاهدت بی شائبه جبهه مقاومت و عملیات های پیروز صادق یک و دو عمر رژیم جنایتکار و منحوس رو به تعبیر امام خامنه ای به روزهای پایانی نزدیک کرده است.

وی با بیان اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی امروز تلاش‌های مذبوحانه برای حفظ خود انجام می دهد در حالی که در عرصه های سیاسی، اقتصادی و عملیاتی، فرهنگی و امنیتی آسیب های فراوانی دیده است تا جایی که امروز دغدغه حفاظت و امنیت شهرهای اشغالی در مقابل حملات جبهه مقاومت و سپاه دارد.

یوسفعلی زاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در پاسخ قطعی و فوری در مقابل جنایت های رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مردم لبنان و غزه و فلسطین گفت:جواب بدخواه را با منطق محکم و استدلال با استفاده از ظرفیت رسانه ای و تولیدات قابل نشر در رسانه های تلویزیونی، مجازی باید داد.

وی با اشاره به اتحاد رسانه ها در پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی، به فرهنگ مجاهدانه شهدا مانند شهید سید حسن نصرالله و شهید خدمت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اشاره کرد و اضافه کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز شهید سلیمانی از سردار سلیمانی اثرگذارتر در جامعه نقش آفرینی می کند شهادت رهبران مقاومت، فرهنگ مقاومت و ایستادگی در مقابل رژیم سفاک اسرائیل در منطقه افزایش پیدا کرده است و بیش از گذشته جهاد مقاومت ادامه دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه به تهدیدات رژیم صهیونیستی بعد از عملیات صادق ۲ در حمله به ایران، تهدید به ترور سران و شخصیت های ایرانی ادامه داد: در روز جمعه نصر امام خامنه ای با اقتدار در مصلی نماز جمعه حاضر شدند دشمن که تصور می کرد که با ترور سید حسن نصر الله کار حزب الله تمام شده است اما امروز حزب الله عملیاتی‌تر برق چشم دشمن را گرفته است.

در این مراسم که به یاد ۱۷۵ خبرنگار شهید جبهه مقاومت، ضمن قرائت میثاق نامه و یادآوری مسئولیتی که امروز اصحاب رسانه در جبهه مقاومت و تبیین رسانه ای آن در داخل کشور دارند از فعالان رسانه ای استان خراسان رضوی، مدیران رسانه، خبرنگاران حوزه دفاع و مقاومت تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha