دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
مدرسه معصومیه(س)یزد

حوزه/ بانوان طلبه مدرسه علمیه حضرت معصومیه یزد همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها مراسم نوحه خوانی و سوگواری برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، ظهر امروز مراسم سوگواری همراه با ذکر منزلت و مقام و مصیبت وفات جانسوز کریمه اهل بیت علیهم السلام در مدرسه علمیه خواهران معصومیه وابسته به آستان مقدس امامزاده سید جعفرمحمد علیه السلام برگزار شد

در این مراسم، خانم انتظاری از مبلغان و مداحان یزد در این مراسم به بیان منزلت و جایگاه و علم حضرت معصومه سلام الله علیها پرداخت و ولایتمداری این بانوی کریمه را برای یاری امام زمان خود یعنی امام رضاعلیه السلام حائز اهمیت خواند.

وی درباره نحوه وفات و خاکسپاری حضرت معصومه سلام الله علیها و اهمیت شهر مقدسه قم به واسطه حضور قبرمطهر ایشان در این شهر و گسترش و ترویج علوم دینی و معنویت از این شهر به سراسر جهان مطالبی را بیان کرد.

در پایان، طلاب در سوگ وفات حضرت معصومه سلام الله علیها اشک ماتم ریختند و برای پیروزی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت دعا کردند و نثار روح اموات جمع، شهدای صدراسلام، شهدای دفاع مقدس، شهدای خدمت و مقاومت از جمله شهید رئیسی، شهید سیدحسن نصرالله، شهید نیلفروشان و شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع وطن و امنیت، فاتحه و صلواتی قرائت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha