دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
گرامیداشت یاد آﯾﺖ اﷲ اﺷﺮﻓﯽ اﺻﻔﻬﺎﻧﯽ در شبکه قرآن

حوزه/ در روز شهادت آﯾﺖ اﷲ «عطاءالله اﺷﺮﻓﯽ اﺻﻔﻬﺎﻧﯽ» از شهدای محراب، شبکه قرآن و معارف سیما با پخش مستند «محرمان محراب» یاد آن عالم مجاهد را گرامی می دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در روز شهادت آﯾﺖ اﷲ «عطاءالله اﺷﺮﻓﯽ اﺻﻔﻬﺎﻧﯽ» از شهدای محراب، شبکه قرآن و معارف سیما با پخش مستند «محرمان محراب» یاد آن عالم مجاهد را گرامی می دارد.

مستند محرمان محراب، به تهیه کنندگی «سیدمصطفی سیادت» امروز دوشنبه (۲۳ مهر) ساعت ۲۲:۱۵ بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می رود.

گفتنی است: آیت الله اشرفی اصفهانی در سال ۱۲۸۱ در خمینی شهر اصفهان دیده به جهان گشود، دوران کودکی و نوجوانی خود را در زادگاهش سپری کرد و پس از گذراندن دوره مکتب خانه جهت تحصیل در حوزه علمیه، عازم اصفهان شد.

وی دوره عالی و اجتهادی فقه و اصول را در قم نزد بزرگانی چون عبدالکریم حائری یزدی، سید محمد تقی خوانساری، سید صدرالدین صدر، سید محمد حجت، سید حسین طباطبایی بروجردی و امام خمینی (ره) فرا گرفت. این روحانی مبارز، نماینده حضرت امام خمینی (ره) در استان کرمانشاه و امام جمعه آن شهر بود.

آﯾﺖ اﷲ «عطاءالله اﺷﺮﻓﯽ اﺻﻔﻬﺎﻧﯽ» مسئولیت حوزه علمیه کرمانشاه را برعهده داشت و حوزه خواهران را نیز در این شهر راه‌اندازی کرد و سرانجام در ۲۳ مهر ۱۳۶۱ بر اثر انفجار نارنجک توسط منافقین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha