دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
رز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در نظام اسلامی باید کار به متخخص متعهد سپرده شود، گفت: برای زیر مجموعه های دانشگاه علوم پزشکی کاشان حتما باید دو ویژگی تخصص و تعهد در بین نیروهای بومی کاشان مدنظر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان امروز در دیدار با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان و رئیس نهاد رهبری این دانشگاه ضمن تبریک قبول مسئولیت دکتر کوچکی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه اظهار داشت : درنظام اسلامی ایران هرکس مسئولیتی را می پذیرد برایش افتخار است.

نماینده ولی فقیه در کاشان برلزوم حفظ امانت به خود و سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد و افزود: امیرالمومنین (ع) در نامه ۵ نهج البلاغه به یکی از حاکمان خود می فرماید مسئولیتی که خدا به دست شما داده طعمه نیست بلکه یک امانت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بابیان اینکه صاحب امانت یک حافظه و یک سوال دارد خطاب به سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: انشالله جنابعالی که در دوران تصدی مسئولیت خودتان این امانت را به خوبی بتوانید به سر منزل مقصور برسانید گفت: اگر بخواهید این امانت به خوبی به سر منزل مقصود برسد باید توصیه حضرت یوسف و حضرت شعیب در حفظ تقوا، امانت داری، تخصص و توانمندی افراد مدنظرتان باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در نظام اسلامی باید کار به متخخص متعهد سپرده شود، گفت: برای زیر مجموعه های دانشگاه علوم پزشکی کاشان حتما باید دو ویژگی تخصص و تعهد در بین نیرو های بومی کاشان در نظرگرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه اگر در کارهای مدیریتی فرد متخصص و بی تقوا باشدبار کج جلو می رود گفت: مدیریت نقش فراوانی در بالا رفتن بهره وری دارد.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: به عنوان مثال یک بانکی دربین بانک ها پایین جدول قرار داشت یک مدیر شعبه متخصص و استاد دانشگاه را در همین شعبه به کار گرفتند درحالی که هیچکدام از ده تا کارمند را هم عوض نکرد در عرض یک سال رتبه بانک از ۱۵۰۰ به رتبه هشتم رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی برلزوم به کارگیری افراد کاربلد و با تقوا در مسئولیت های دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد و افزود : برای به کارگیری نیرو های متعهد و سلامت کارگزاران از نهاد رهبری این دانشگاه کمک گرفته شود.

دکتر ابراهیم کوچکی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این دیدار، ضمن ارائه برنامه‌های در دست اقدام، به بدهی هزار و ۵۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اشاره کرد و اظهار داشت: بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان بدهی پرسنلی این دانشگاه می‌باشد، ضمن اینکه ۲۵۰ میلیارد تومان از بیمه نیز طلب داریم.

وی بابیان اینکه طی دو سه سال آینده بایدکلیه پروژهای بهداشتی و درمانی منطقه کاشان به اتمام برسد، گفت: اتمام بیمارستان بقیه الله(عج) کاشان ضروری و اورژانسی است و اگر راه اندازی نشود با مشکل روبرو خواهیم شد.

کوچکی از راه اندازی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) آران و بیدگل تا پایان سال جاری خبرداد و با بیان اینکه بیمارستان ثامن آران و بیدگل دارای ۷۰ تخت می‌باشد، یادآور شد: با راه اندازی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) مجموع تخت بیمارستانی این شهرستان به ۱۷۰ تخت خواهد رسید.

سرپرست جدیددانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه درحال حاضر هزار تخت از مجموع ۱۳۰۰ تخت‌های بیمارستانی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل فعال می‌باشند، اظهار کرد: با توجه به سرویس دهی بهداشتی و درمانی به استان مرکزی و شمال استان اصفهان و اتباع پذیری منطقه کاشان، میزان تخت‌های بیمارستانی این منطقه براساس استاندارهای دانشگاهی باید۱۷۰۰تخت باشد.

 انتهای پیام. /

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha