سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
رز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در کاشان افتخارمی کنم به وجود خواهران بزرگواری که در کاشان طرح پویش«هدیه ای باشدبرای تو» در لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب در کمک به جبهه مقاومت را راه اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در مراسم در طرح پویش «هدیه ای باشد برای تو» در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در کمک به جبهه مقاومت، که با نمایش طلاها و وجوهات نقد اهدایی بانون کاشانی با حضور فرماندار ویژه شهرستان کاشان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،مسئولان ، خیرین و خبرنگاران در دفتر امام جمعه کاشان برگزار شد. ضمن تسلیت رحلت حضرت فاطمه معصومه کریمه اهل بیت و گرامی داشت 24 هزارشهید استان اصفهان ، 1826 شهیدکاشان ،شهدای مقاومت لبنان و غزه بویژه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و رئیس جمهورشهیدمان آیت الله رئیسی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در کاشان افتخارمی کنم به وجود خواهران بزرگواری که در کاشان طرح پویش«هدیه ای باشدبرای تو» در لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب در کمک به جبهه مقاومت را راه اندازی کردند.

وی ضمن قدردانی از فرماندار، خیرین و بانوان کاشانی گفت: طرح پویش«هدیه ای باشد برای تو» در کاشان به قدری بزرگ و ارزشمند است که امام حسین (ع) در تحلیل خودش وقتی می خواهندبفرمایندچرا معاویه به جای امیرالمومنین(ع) حاکم شد سه عامل از جمله اینکه مردم حاضر شدند برای دین از مال خود هزینه کنند نام برد.

امام جمعه کاشان با اینکه صحنه تقدیم داشته های بانوان کاشانی در لبیک به پیام مقام معظم رهبری در کمک به جبهه مقاومت برایم تعجب برانگیز بود گفت : وقتی مشاهده می کنم برخی از بانوان کاشانی حتی کل سرمایه زندگی خودشان را تقدیم جبهه مقاومت می کنند یاد حضرت خدیجه (س) می افتم که این بانوی بزرگ اسلام تمام ثروتی که خداوند متعال به ایشان داده بود برای دین اسلام هزینه کرد به طوری که پیامبر اکرم (ص) هر موقع به یادحضرت خدیجه می افتاد اشکش جاری می شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه اخلاص حضرت خدیجه به جایی رسید که جبرئیل هر موقع وحی برای پیامبر اکرم می آورد سلام خدا را به حضرت خدیجه کبری می رساند گفت : بانی اصلی این پویش معنوی و ارزشمند خانم با اخلاص شمسی نورانی طلبه حوزه علمیه و کارمند کمیته امداد امام خمینی (ره) مادرشهید سید علی اصغر کیا بودند .

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خانم دیگری با تاسی از خانم نورانی این کاربزرگ «هدیه ای باشد برای تو» را رقم زدند گفت:از اقدام شایسته بانوان کاشانی به خاطر فکری که خدا به ذهنشان انداخت تا این پویش را راه اندازی کنند قدردانی می کنم .

انتهای پیام./

تقدیر امام جمعه کاشان از اقدام شایسته بانوان در راه اندازی پویش«هدیه ای باشد برای تو»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha