سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
زط

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان تصریح کرد: پیشنهاد می کنم دستبند طلایی که خانم شمسی نورانی مادرشهید سید اصغرکیا به امام راحل دادند و امام به ایشان پس دادند مجددا همراه با مکتوبه ای که از امام داشتند خدمت مقام معظم رهبری ارسال شود گفت: هرتدبیری که رهبری پیرامون این هدیه ارزشمندبیان اندیشند برایمان ارزشمند وافتخار آمیز خواهدبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در مراسم طرح پویش «هدیه ای باشد برای تو» درلبیک به ندای رهبر معظم انقلاب درکمک به جبهه مقاومت، که با نمایش طلاها و وجوهات نقد اهدایی بانون کاشانی در دفتر امام جمعه کاشان برگزار شد. با بیان اینکه تکرار سیره انفاق حضرت فاطمه زهرا(س) با راه اندازی پویش «هدیه ای باشد برای تو» در جامعه تکرار شد اظهار داشت: کمک به جبهه مقاومت با راه اندازی این پویش توسط بانوان کاشانی که با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری است که یکی از کارهای خوب و بزرگ درشهرستان کاشان می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه طلا وهدایای جمع آوری شده به خاطر ارزش معنوی که دارند به مزایده گذاشته خواهد شد گفت: دراین هفته با حضور خیرین علاوه بر جشن گلریزان هدایای جمع آوری شده به صورت مزایده به فروش خواهد رسید و مبالغ آن برای کمک به جبهه مقاومت ارسال خواهدشد.

اکبری با بیان اینکه پویش «هدیه ای باشد برای تو» درکمک به جبهه مقاومت در کاشان همچنان ادامه دارد گفت: با توجه به اینکه جبهه مقاومت با عزت و اقتدار در برابر تمام جبهه کفر روی پای خودش ایستاده است انتظار داریم خیرین و بانوان به منظور گسترش این اقدام ارزشمند بیشتر پای کار بیایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان تصریح کرد: پیشنهاد می کنم دستبند طلایی که خانم شمسی نورانی مادر شهید سید اصغرکیا به امام راحل دادند و امام به ایشان پس دادند مجددا همراه با مکتوبه ای که از امام داشتند خدمت مقام معظم رهبری ارسال شود گفت: هرتدبیری که رهبری پیرامون این هدیه ارزشمند داشته باشند برایمان ارزشمند وافتخار آمیز خواهدبود.

شایان ذکر است خانم شمسی نورانی مادر شهیدسید اصغر کیا تنها بانوی مجاهد و بصیری که دارای سه فرزندبوده و همسرش در سال های ابتدای زندگی اش از دست می دهد پس از پذیرش قطعنامه نامه ای برای کمک به جنگ تمام هستی اش را تقدیم امام راحل می کند و امام پاسخ نامه اش را بدین شرح اعلام فرماید.

فرزند عزیزم، خانم حاجیه شمسی نورانی

نامه پر احساس شما را خواندم. از شما و افرادی مانند شما نمی دانم چگونه باید قدردانی کرد. من که در مقابل این همه محبت و صفا غیر از تشکر و دعا کاری نمی توانم انجام دهم.

دستبندت را برایت می فرستم تا از جانب من هدیه ای باشد برای تو؛ و معادل آن را با نذر حقوق شش ماهه ات را من خود به جبهه می فرستم. از قول من به فرزندان عزیزت، این عزیزان ملت شریف ایران، سلام گرمم را برسان. خدا یار و نگهدارت باد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha