سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
سیدمحمد نبوی

حوزه/ حجت الاسلام نبوی گفت: دشمن تلاش دارد با ایجاد خلاء دینی و عقیدتی جامعه اسلامی را به سمت سکولاریسم هدایت کند، زیرا جامعه سکولار عملا جامعه‌ای مقلد خواسته‌های پوچ و دین ستیزانه است.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان با تاکید بر جایگاه حوزه‌های علمیه به عنوان کانون دینی و علمی، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه نقش کلیدی در حفظ شعائر و معارف دینی دارند، با این حال در معرفی درست، جامع و اصولی حوزه‌ها به جامعه به ویژه نسل جوان آنگونه که باید کار نشده است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: امروز جوان ایرانی زیر شدیدترین حملات روانی و اعتقادی دشمن قرار دارد تا حدی که دشمن نه تنها مبانی دینی نسل جوان ما را مورد هدف آماج شبهات خود قرار داده، بلکه نخستین و اصلی‌ترین مبانی اعتقادی را نیز وارد وادی شبهه ساخته که این امر می‌تواند آینده نسل جوان ما را با یک خطر بزرگ و خلاء عقیدتی روبرو سازد.

این استاد حوزه علمیه افزود: دشمن تلاش دارد با ایجاد خلاء دینی و عقیدتی جامعه اسلامی را به سمت سکولاریسم هدایت کند، زیرا جامعه سکولار عملا جامعه‌ای مقلد خواسته‌های پوچ و دین ستیزانه است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج به مسایل غزه و لبنان اشاره کرد و یادآور شد: بیش از یک سال از تجاوز همه جانبه صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد که خروجی این تجاوز بزرگ، به خاک و خون کشیده شدن بیش از ۴۲ هزار نفر از مردم غزه و فلسطین و نزدیک به یکصدهزار زخمی و میلیون‌ها آواره می‌باشد.

حجت الاسلام نبوی ادامه داد: حال با وجود این همه تجاوز باید پرسید جهان اسلام در مقابل صهیونیست‌ها چه موضعی داشته؟ که در پاسخ به این پرسش باید گفت، تنها موضع دولت‌های اسلامی در برابر غاصبان قدس شریف، سکوت بوده است.

استاد حوزه علمیه کردستان بیان کرد: سکوت کشورهای اسلامی در مقابل صهیونیست‌ها میدان قتل و کشتار را برای آنان باز گذاشته است تا جایی که در هفته‌های گذشته سران رژیم غاصب صهیونیستی با کمال گستاخی شعار «از نیل تا فرات» را دوباره تکرار کردند که این توهین به افکار عمومی جهان به ویژه مسلمین می‌باشد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج خاطرنشان کرد: امیدواریم کشورهای اسلامی چشم خود را باز کنند و وضعیت برادران دینی خویش در غزه، فلسطین و لبنان ببینند و شاهد تحقق جبهه واحد در مقابل صهیونیست‌ها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha