سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
تصاویر / بررسی مشکلات روستای چوتاش با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه / در پی بیان مشکلات اهالی روستای چوتاش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، امام جمعه همدان با مدیران کل استان در این روستا حاضر و به بررسی مشکلات پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، در پی برگزاری جلسات ملاقات مردمی با نماینده ولی فقیه در استان همدان، جمعی از اهالی روستای چوتاش از توابع شهرستان بهار ضمن حضور در دفتر امام جمعه همدان به بیان مشکلات و دغدغه‌های موجود پرداختند.

امام جمعه همدان پای کار حل مشکلات مردم+فیلم

پس از این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با لغو چند برنامه خود که از پیش مشخص شده بود، با ارسال نامه‌ای به دستگاه‌های خدمت رسان، خواستار حضور آنها در این روستا و حل مشکلات و دغدغه‌های اهالی شد.

در همین راستا نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن حضور در این روستا و بازدید از فضای عمومی و گفت‌وگو با برخی اهالی، جلسه‌ای را با حضور مدیران کل برخی دستگاه‌های خدمت رسان در مسجد این روستا برگزار کرد تا در همین بازدید برای رفع بخشی از مشکلات مطرح شده، تدابیر و دستورات لازم اتخاذ شود.

امام جمعه همدان در این نشست با تأگید بر اینکه باید عقب افتادگی‌های موجود در عرصه‌های زیر ساختی در این روستا جبران شود، اظهار داشت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد تحقق وعده‌هایی که توسط مسئولان در این جلسه مطرح شد، باشیم.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: تصور کنیم خودمان و خانواده‌ ما در این جا زندگی می‌کنیم، شاید الان شرایط راحت باشد، اما در ماه‌های آینده که بارندگی‌ها شروع می‌شود رفت‌وآمد اهالی بسیار سخت خواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: با وجود نزدیکی روستای چوتاش به مرکز شهر و آباد بودن روستاهای اطراف آن، مشاهده چنین مشکلاتی جای تعجب دارد.

امام جمعه همدان پای کار حل مشکلات مردم+فیلم

وی با بیان اینکه البته بخشی از مشکلات موجود به نبود و کمبود اعتبارات در طول سال‌ها برمی‌گردد، گفت: همه مسئولان باید برای رفع مشکلات موجود با تمام توان به میدان بیایند.

گفتنی است آسفالت معابر، برق، تلفن، اینترنت، مسکن و آب از جمله مشکلاتی بود که اهالی روستای چوتاش با آن روبرو هستند و مدیران مربوطه نیز هر یک ضمن شنیدن دغدغه‌های اهالی، نسبت به برطرف شدن آن وعده‌هایی دادند.

نکته قابل توجه در این بازدید نماینده ولی فقیه در استان همدان، حضور امام جمعه همدان در مراسم ختم یکی از اهالی بود که با استقبال مردم مواجه شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha