سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
حدادی

حوزه/ فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی  را در راستای تحکیم باورهای دینی و اعتقادی دانست و گفت: دشمن در فضای مجازی به صورت هدفمند اعتقادات و باورهای دینی جوانان ما و بنیان خانواده ها را هدف گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در محفل انس با قرآن به مناسبت روز عقیدتی سیاسی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی هم افزایی، هماهنگی و همکاری مجموعه فرماندهی و عقیدتی سیاسی را ستودنی خواند و گفت: این هماهنگی باعث ارتقاء کیفی و کمی برنامه های فرهنگی شده است.

وی با تبریک روز عقیدتی سیاسی و ۲۴ مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: پیکره ارتش از بدو تاسیس و از زمان قبل انقلاب پیکره ای متشکل از انسان های مومن و متدین بود

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، برای نمونه به شهید بابایی اشاره و عنوان کرد: این شهید بزرگ در دفتر فرماندهی پایگاه آمریکایی به نماز اول وقت ایستاد و پای اعتقادات مذهبی خود در آمریکا که زمینه برای انحراف فراهم بود ایستاد، امروزه امثال شهید بابایی در ارتش کم نبودند.

وی تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی را در راستای تحکیم باورهای دینی و اعتقادی دانست و گفت: دشمن در فضای مجازی به صورت هدفمند اعتقادات و باورهای دینی جوانان ما و بنیان خانواده ها را هدف گرفته است.

امیر سرتیپ حدادی دوره های بصیرت که یکی از موضوعات مطرح در آن فضای مجازی و سواد رسانه ای است را دارای تاثیری چشمگیر در مصون سازی کارکنان و خانواده ها در فضای مجازی عنوان کرد .

وی در پایان به آیت الله شهید آل هاشم رئیس اسبق سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به عنوان افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ایشان از روحانیون فرهیخته، دانشمند و با اخلاق بودند که در حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور به افتخار شهادت نائل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha