سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 15, 2024
جلالی

حجت الاسلام و المسلمین جلالی گفت: در اصفهان ۶۰ استعداد برتر در دوره های مقدماتی و سطح خارج شناسایی شده است که در مقطع خارج بیش از ۱۶ نفر از فضلا حضور دارند و ۱۴ حلقه در این باره تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی امروز در جلسه افتتاحیه طرح ویژه استعدادهای برتر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به حمایت مرکز خدمات و مرکز استعدادهای برتر از ممتازان پژوهشی و آموزشی، عنوان کرد: مسئله‌ای که وجود دارد این است که متأسفانه بسیاری از اوقات شناسایی ممتازان تداوم ندارد، لذا جا دارد کانون پژوهشگران برتر ایجاد شود تا این حمایت‌ها تداوم داشته باشد.

وی افزود: در اصفهان ۶۰ استعداد برتر در دوره های مقدماتی و سطح خارج شناسایی شده است که در مقطع خارج بیش از ۱۶ نفر از فضلا حضور دارند و ۱۴ حلقه در این باره تشکیل شده است.

معاون پژوهشی حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: هم چنین دوره های مسئله شناسی و حل مسئله، برگزاری بازدیدهای علمی و دوره های مطالعه کتب تخصصی و غیرتخصصی و موظفی های تبلیغی و پژوهشی برخی از فعالیت هایی است که استعدادهای برتر حوزه انجام می دهند.

وی عنوان کرد: از حدود ۳۰ استان کشور ۲۴ استان مرکز استعداد برتر ندارد و تمام استعدادهای برتری که شناسایی شده است مربوط به ۶ استان می باشد که یکی از این استان ها، استان اصفهان است.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: در اصفهان به همت مرکز خدمات و حمایت مدیریت حوزه علمیه، این کانون ایجاد شده و از استعدادهای برتر آموزشی، پژوهشی و تبلیغی حمایت می کند.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از پژوهش سراها، تصریح کرد: هنوز برخی افراد تا از تبلیغ گفته می‌شود، حضور روحانی در روستا و منبر در ذهن آنها خطور می‌کند، در حالی که فرد می‌تواند در یک پژوهش سرا نیز تبلیغ کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha